Nieuwe video kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

RickU09

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mei 2008
Hey, ik wil mijn 8500GT kaart verwisselen met een 8600GTS (Van fabriek overklokt).

Mijn moederbord is een foxconn N15235.
En mijn voeding een FSP Group 250 Watt (serienummer: FSP250-60HEN)
Mijn processor is een QuadCore (q6600)

Mijn vragen zijn.
1. Kan mijn moederbord die videokaart aan?
2. Moet ik een nieuwe voeding kopen met "six-pin PCI-E power connector"? Of zit er op mijn moederbord een aansluiting die naar de kaart kan? Of een verloopstekker?

Op de laatste vraag heb ik al min of meer antwoord want 250Watt is gewoon te weinig.

Kunnen jullie mij helpen ?
Met vriendelijke groet,
Rick

Laatst bewerkt:
http://www.eynstein.nl/index.php?page=product&id=4895

hier heb je een complete voeding voor niet teveel geld.
prestaties zijn zeer goed.

Hey bedankt voor je snelle reactie.
Dus als ik het goed begrijp kan ik die voeding gewoon aansluiten op mijn moederbord, harde schijf, kaartlezer, cdspeler en op de 6pins PCI van de video kaart want er staat beschreven "6-Pin-Server"?

Edit:
Kan ik geen verloopkabeltje gebruiken?
Bijv:http://www.hiq24.de/xtc/product_inf...ter-4Pin----PCI-Express-6Pin--VGA-Karte-.html

Laatst bewerkt:
ok :) geloof je op je woord,

ik weet wat je bedoelt met die SLI dingen enz dan heb je wel een Sterkere voeding nodig , maar voor een 8600GTS is niet Zoveel nodig (450 Zal al zonder problemen moeten lopen)

ik weet wat je bedoelt met die SLI dingen enz dan heb je wel een Sterkere voeding nodig , maar voor een 8600GTS is niet Zoveel nodig (450 Zal al zonder problemen moeten lopen)

weet dat mijn videokaart 350 watt gebruikt en ik aan 600watt toen niet genoeg had daarom

lijkt me eerder dat het advies voor je totale systeem dan 350 watt is.

ik ken geen kaarten die zelf echt 350 watt verbruiken

lijkt me eerder dat het advies voor je totale systeem dan 350 watt is.

ik ken geen kaarten die zelf echt 350 watt verbruiken

met 600 watt verschillende voedingen geprobeerd werkte niet
toen nog na meer problemen gezocht maar 't was dus de voeding.
700 watt erin.. werkt perfect.

je totale systeem.

maar een goede voeding van bijv 400 watt heb je meer aan als een slechte van 700

jij had dus met die kaart van je en een goede voeding makkelijk op bijv 450 kunnen draaien.

Laatst bewerkt:
je totale systeem.

maar een goede voeding van bijv 400 watt heb je meer aan als een slechte van 700

jij had dus met die kaart van je en een goede voeding makkelijk op bijv 450 kunnen draaien.

be quiet geen goed merk dan?
en geloof echt dat ik in die tijd gezien had dat me videokaart zoveel was kan fout geweest zijn zal als ik een keer op zolder ben es in 't boekje kijken zie ik 't vanzelf :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan