PC inelkaar proberen te zetten..

• Onderwerp starter Onderwerp starter araz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Inmiddels staan er in je diverse topics, allemaal over hetzelfde onderwerp, zo'n kleine 170 posts en nog steeds snap je er niets van en heb je geen idee wat je moet doen en hoe het werkt.

Voor jou is het beste om gewoon naar de winkel te gaan en een mooie kant-en-klare PC te kopen wanneer je daar t.z.t. geld voor hebt, want dit loopt echt uit op een drama!!!

(1) Als ik de onderdelen binnen heb laat ik hem in elkaar zetten.
Nee je hebt geen extra koelers nodig voor en Os....

Wat is os :o

(2) Alles past in de behuizing maar past het systeem samen bij elkaar??

Nee Die E8400 past niet op dat bord want het mobo heeft een FBS van 1066 en die processor 1333

Je bedoelt dat bord met die 2 GSO's Toch?

(3) Is het dan beter om het moederbord MSI P7N te nemen met 9600GSO??

(4) hoeveel ghz is de MSI P7N?

(5) Welke Windows vista raad je me aan ??(ik bedoel home basic, home premium enz.)

(6) Is deze videokaart goed : Asus EN9600GSO/HTDP/384M,384MB, GDDR3, PCI ???

(7) Met deze aanpassingen past dan wel het systeem helemaal bij elkaar?

Ik wil alleen antwoord op deze vragen dan heb ik niks meer te vragen :D

Het gaat niet om je vragen, het gaat erom dat je er niets van snapt. Dat is verder niet erg, maar stop met het zelf samenstellen en bouwen van een PC en koop een kant en klaar systeem, dat zal je een hoop problemen, ergenissen en wellicht defecten besparen!

Hoe bedoel je het enige wat ik wil weten is die vragen dan ben ik klaar bestel ik de onderdelen ga ik naar een winkel waar ze hem voor me in elkaar zetten als zij klaar zijn dan installeer ik windows enz.
Met jullie hulp heb ik dan een pc samengesteld..

Wat moet dan nog verder een probleem worden?

PS. Heb je nog antwoorde op mijn gestelde vragen :p

Dus jij koopt her en der je onderdelen en gaat daarme naar een PC winkel om te vragen of ze een PC willen bouwen met onderdelen die daar niet gekocht zijn???:o:o

Wat denk je zelf dat ze doen????? En als ze het doen, wat ze er voor zullen rekenen??!!

Een computer zaakje in de buurt wilt het wel doen :p

Dus als ik hem in elkaar laat zetten denk je dat er dan nog problemen kunnen onstaan ??

PS. Heb je nog antwoord op die vragen van mij :D :D :D
Srry ik vraag veel:rolleyes:

Een computer zaakje in de buurt wilt het wel doen :p
Dus als ik hem in elkaar laat zetten denk je dat er dan nog problemen kunnen onstaan ??

En bij wie moet je zijn dan voor garantie bij defecten of wanneer er iets kapot gaat? De leverancier van de hardware geeft dat PC zaakje de schuld, dat PC zaakje de hardware en ga zo maar door.

Geloof mij, je bent bezig werkelijk ALLE basisfouten te maken die je maar maken kunt bij de aanschaf van een computer.
Wanneer je geen wijze raad wilt aannemen, ben je straks honderden euro's verder en heb je gegarandaard geen goed werkend systeem.
Maar ja, het zijn uiteraard jouw centjes en niet de mijne die je bezig bent in het water te gooien...

Noem is een paar basis fouten :D

Hoe bedoel je dat het PC zaakje de shuld krijgt???
Ik haal eerst de onderdelen in huis ze gaan niet rechtstreeks naar dat zaakje?
Het enige wat ik dat zaakje vraag is of ze de kabels aan kunnen sluiten die processor en moederbord,harddisk, voeding enz. kan ik zelf ook in de behuizing doen.

Laatst bewerkt:
Een paar basis-fouten:

* je hebt geen idee welke onderdelen je moet hebben en gaat alleen maar op de mening van anderen af
* je hebt geen idee hoe een pc werkt en hoe alle onderdelen samen moeten werken
* je hebt geen idee hoe een pc in elkaar gezet moet worden
* je koopt diverse onderdelen bij diverse leveranciers en laat weer iemand anders de pc bouwen
* je kunt nergens meer terecht voor het claimen van garantie, alle partijen zullen elkaar de schuld geven
* bij problemen, onduidelijkheden en niet goed werken van de pc kun je bij niemand terecht

Nogmaals, dat is allemaal niet erg en geen verwijt of zo, ik wil je alleen maar behoeden voor een enorme domper, desillusie en teleurstelling die handenvol geld gaat kosten.

Laatst bewerkt:
Het kan fout gaan maar ook weer niet :)

Bedankt dat je me de risico's verteld :thumb:
Maar ik wil toch een samengesteld systeem kopen.
Dat kan toch wel met jullie hulp lukken?

Welke onderdelen ik moet hebben weet ik wel maar er kan nog wellis iets ontbreken daarom vraag ik het.

En er staan toch garantie op die onderedelen.

PS. Wil je die vragen a.u.b. beantwoorden van mij een paar posts terug.

Laatst bewerkt:
En er staan toch garantie op die onderedelen.
PS. Wil je die vragen a.u.b. beantwoorden van mij een paar posts terug.

Maar bij wie ga je garantie claimen dan als het TOTAAL niet werkt?? De leverancier van het moederbord, de leverancier van de preocessor, de leverancier van de videokaart. het computerzaakje? En niemand zal je willen helpen, want iedereen geeft elkaar de schuld.
Maar nogmaals, ik heb al lang in de gaten dat je steeds weer geen goede raad wil aannemen, ook in je andere topics over dit onderwerp niet.

En nee, ik ga je andere vragen niet beantwoorden en je op die manier helpen om de miskoop van je leven te doen...

Wat voor miskoop wie zegt dat het miskoop wordt wat is er slecht aan het systeem!!?

Behuizing: CoolerMaster Centurion 5

Intern geheugen: Corsair TWIN2X2048-6400, 2048 MB, DDR2

DVD Driver: Pioneer DVR-215DBK SATA

Floppy disk: NEC Floppydrive

Voeding: LC-Power LC6550 550

Moederbord: MSI P7N

Prosessor: Intel Core 2 Duo,E8400, Socket 775, Boxed

Harddisk: Samsung Spinpoint T166, 320 GB, 7200 RPM, 16 MB,

Grafische kaart: Asus EN9600GSO

Windows XP Professional , Windows Vista

Pfff laten we het even zo zeggen onze KENNIS heeft een PC zaakje hij zet hem voor ons in elkaar..:confused::)

Snap je...

Dus asjeblieft ik smeek je beantwoord mijn vragen:D

Dan weet die deskundige kennis toch ook de antwoorden op je vragen wel, wanneer hij een eigen pc winkel heeft???

Blijkbaar niet he:P

Maar oke ik denk dat het beter is om je advies te volgen, maar wat voor pc heeft deze dingen dan??

Intern geheugen: Corsair TWIN2X2048-6400, 2048 MB, DDR2

DVD Driver: Pioneer DVR-215DBK SATA

Floppy disk: NEC Floppydrive

Voeding: LC-Power LC6550 550

Moederbord: MSI P7N SLI Platinum

Prosessor: Intel Core 2 Duo,E8400, Socket 775, Boxed

Harddisk: Samsung Spinpoint T166, 320 GB, 7200 RPM, 16 M

Grafische kaart: Asus EN9600GSO (video kaart mag beter:P)

Hoeft niet precies deze dingen te zijn maar ongeveer hetzelfde..

En ik wil er DE ALLERNIEUWSTE GAMES mee spelen en die over een paar jaar uitkomen.

Alvast bedankt :thumb:

Laatst bewerkt:
Mijn laatste advies:

Ga naar Paradigit, koop daar DEZE pc en je bent klaar voor nu en in de toekomst.

Geen problemen, 100% garantie en binnen een paar dagen kant en klaar in huis.
De PC werkt perfect speelt alle games van nu en de komende tijd en je hoeft je nergens zorgen over te maken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan