Kaart goed voor Crysis?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ik heb gelezen dat de 8800GT van nVidia beter is dan een 3870. En de 8800GT Alpha Dog Edition van XFX is nu nog maar 100 euro. Is denk dus dat ik voor die ga.

Is mijn processor te sloom voor een 8800GT of niet, dan weet ik of ik ook een nieuwe processor moet kopen:rolleyes:

En een 8800GT kan Crysis toch wel aan op High en 1280x1024. Met mijn 8600GT is Crysis echt om te janken gewoon:o

Maar ik heb gelezen dat de 8800GT van nVidia beter is dan een 3870. En de 8800GT Alpha Dog Edition van XFX is nu nog maar 100 euro. Is denk dus dat ik voor die ga.

Is mijn processor te sloom voor een 8800GT of niet, dan weet ik of ik ook een nieuwe processor moet kopen:rolleyes:

En een 8800GT kan Crysis toch wel aan op High en 1280x1024. Met mijn 8600GT is Crysis echt om te janken gewoon:o

ik heb zelf ook een 8800GT en kan een screen shot voor je maken van de instellingen
maar dat is met afentie haperingen

Screenshot v/d instellingen zou fijn zijn. Maar wat zijn afentie haperingen??? Met High bedoel ik overigens niet dat er ook AA aan hoeft te staan.

De videokaart zal het probleem niet zijn.
De processor wel.... En ik denk dat dit zelfs nu al een deel van het probleem is.

Bedankt.

Aangezien 1280x1024 makkelijker is dan 1680x1050 lijkt mij moet het zelfs wat soepeler lopen hier. Zeker als ik AA uit zet.

Hoveel FPS heb jij BruRay?

Wat is dus doe is: Ik koop een AMD Athlon 64 x2 5000+ (2x 2.6 Gzh) en ik koop deze kaart http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_nVidia_PCIe_-/XFX/8800GT_Alpha_Dog_Edition/-1067901/?articleId=-1067901&tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe&l3=NVIDIA

En dat tesamen oor 160 is niet verkeerd toch?:p

En oja, ook een nieuwe voeding denk ik. is 380Watt te weinig of niet?

Maar allemaal bedankt voor het helpen, door alle topics die ik geopend heb moet er nog een server bijkomen:rolleyes:

Laatst bewerkt:
welk merk ?
en ik zal even kijken voor je hoeveel FPS ik haal

Ik heb een Antec Earthwatts 380 Watt

Ik geloof dat het aan A op de 12 Volt rail belangrijk is dus hier even de specs:

Stroomsterkte

+3,3V 20 A
+5Vsb 2,5 A
+5V 20 A
+12V1 17 A
+12V2 15 A
-12V 0,8 A

ik haal 20 FPS met COD4 op de achter grond en veel internet pagina's WMP en nog meer
dus zal vanavond (meschien) even kijken dan scoor ik zeker wel 30 - 35 :)
alles liep ook vast hoor ....

Ik heb een Antec Earthwatts 380 Watt

Ik geloof dat het aan A op de 12 Volt rail belangrijk is dus hier even de specs:

Stroomsterkte

+3,3V 20 A
+5Vsb 2,5 A
+5V 20 A
+12V1 17 A
+12V2 15 A
-12V 0,8 A

dat klopt die moet bij mij minimaal 26 zijn (heb ik dus niet) maar het werkt hier prefect ....
dus je zou het kunnen proberen

Ja maar er is een 12V1 en 12V2 en samen is dat 32 A. Maar moet het samen of is het appart?

even ter verduidelijking. Ik had een 250 Watt en toen draaide alles goed met onboard VGA. Die 8800GT gebruikt 102 Watt dus dan is 352 Watt toch dan?:D

En er zit ook een PCI-E 6 Pin op, dus die zit daar niet voor de lol denk ik XD

Laatst bewerkt:
ik weet niet of je dat bij elkaar mag op tellen
maar je kan het proberen met een 380 watt

EDIT nee hij zit daar voor een videokaart maar dat betekend niet dat je voeding meteen zit te wachten op een bijvoorbeeld HD4850 ofzo

Zo niet prop ik de 8600 terug en koop er en voeding bij:p

Maar die oude 250 Watt heb ik nog, maar je kan zeker niet 2 voedingen in je PC stoppen:confused:

Je hebt de 380W, dus ik zou t gewoon proberen.
Ik denk dat het wel gaat lukken.
Garantie geef ik niet...

Ik heb de test nog even voor je gedaan:

http://extreme.outervision.com/PSUEngine
Ik kom op 349W-verbruik met de gegevens die ik van je had, maar:
- met 2 sata-schijven (je hebt er misschien maar 1)
- 2 dvd-branders
- aparte geluidskaart (ook weer extra verbruik)
- 2 koelers met lampjes
-4 geheugenstripjes (je hebt er misschien maar 2)
-2 usb-apparaten (bovenop je muis en toetsenbord)
-op maximale load: dat haal je niet snel...

Makkie dus die 380W. Zeker gezien het merk en de 12V-lijnen.

He bedankt man!

Ik heb 1 SATA schijf met 3 partities.
Heb een onboard sound card
en 2 geheugenbankjes
En heb 1 casefan zonder leds

Dus komt hij dan nog wat lager:D

Full load betekend dus dat alles maximaal gebruikt. Dus dan heb ik gelukkig genoeg aan deze voeding. Is Antec dan een goed merk?:rolleyes:

Maar heb je die test gedaan met mijn huidige processor of met de processor die ik ga kopen? Ik weet trouwens niet of de 5000+ meer gebruikt dan de 3600+

Laatst bewerkt:
je kan wel 2 Voeding aansluiten maar ik weet niet waar je die andere voeding wil leggen of zetten :d

Het kan sowiso niet want die 250Watt heeft geen PCI-e 6 pins aansluiting.:p En waar ik hem moet laten. In men behuizing is er geen ruimte voor :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan