Welke Provider is een aanrader

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henke

Verenigingslid
Lid geworden
7 dec 2004
Ik zit al jaren bij Planet Standard 3Mb/s voor 34,90 en redelijk stabiel. Ongeveer 2500 mtr. van de centrale.
Telefoon KPN onbeperkt ca. 29 Euro
Totaal betaal ik dus ca.63,90 Euro.
Dit vind eigenlijk veel te veel t.o.v. Telfort 20Mb/s en vrij bellen voor 29,90.(Telfort is dacht ik van KPN)

Ik denk er sterk aan over te stappen, ondanks de waarschijnlijk komende problemen met Planet. (ze doen toch altijd moeilijk):confused:

Wie heeft ervaring positief of negatief:)

Als planet goed bevalt kan je toch overstappen naar internet plus bellen van planet.

Is wel iets duurder dan telfort, maar dat is een keuze. Het voordeel is weer dat alles geruisloos overgaat en dat je niet zonder internet komt te zitten.

Als je je contract op tijd opzegt zal planet niet moeilijk doen.

O.K. bedankt.:thumb:

Ik zag overigens dat Consepts ICT ook hele leuke aanbiedingen heeft en de reviews hierover zijn eigenlijk allemaal positief.
Tja, en Telfort is ook niet duur maar de reviews hierover zijn nogal verschillend.

Bepaal voor jezelf wat belangerijk is en tegen welke maximale kosten.Elke provider heeft wel eens problemen,maar dat gaat wel weer voorbij.Telfort is wezenlijk goedkoper met een vrij stabiele lijn maar zo zijn er natuurlijk nog wel meer providers.Het is het alom bekende prijs prestatie en service vraagstuk.

Gisteren probleemloos overgezet van Planet(kpn) naar Concepts ICT.
Direct op internet alleen waren ze te laat met het doorgeven van de loginnaam en het password. Na drie keer bellen eindelijk verstuurd per fax.

He, he het is gelukt en veel sneller internet:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan