ten eerste vista installeert niets bijna of wel is er iets iets met dll of iets anders!!! heb een spel gekocht en eerst krijg ik instaleer het spel dat doe ik daarna druk ik op speel het spel en dan krijg ik bericht moet eerst directx5 instaleren doe ik ook en die zegt instal complete daarna als ik het spel wil opstarten zegt die weer van instaleer directx5 en dat blijft zo aan de gang krijg het spel maar niet gestart nu zij me iemand dat ik men vista compatible moet maken met xp en dat gaat alles maar hoe doe ik dat? iemand van een winkel wil langs komen maar dat kost me dan 30 euro en dat is een beetje veel vind ik kan iemand me zeggen hoe ik dat doe??
ik heb windows xp hier liggen een copie ma ja het werkt nu krijg ik die vista niet van men pc af ik formateerde de hele c schijf en deed windows xp er in de pc begon en halverwege maakte die reclame van windows vista toen dacht ik al die is vista aant instaleren en dat deed die ook zo te zien als ik de pc formateer staat vista er al op en die begint zich zelf er terug op te zetten zonder cdrom!! hoe krijg ik die rommel van men pc wil er xp op zetten!!
en nog iets hoeveel kost windows xp home edition nog nieuw?? hier zeggen ze 120 euro
ik heb windows xp hier liggen een copie ma ja het werkt nu krijg ik die vista niet van men pc af ik formateerde de hele c schijf en deed windows xp er in de pc begon en halverwege maakte die reclame van windows vista toen dacht ik al die is vista aant instaleren en dat deed die ook zo te zien als ik de pc formateer staat vista er al op en die begint zich zelf er terug op te zetten zonder cdrom!! hoe krijg ik die rommel van men pc wil er xp op zetten!!
en nog iets hoeveel kost windows xp home edition nog nieuw?? hier zeggen ze 120 euro