avg 8 probleem door Kaspersky !!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

david1982

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2008
hallo,

Ik heb een groot probleem en dat is het volgende:

Ik wil Kaspersky internet security 2009 installeren omdat ik deze heb gekregen t.w.v. 60,-e
maar als ik deze installeer geeft hij een avg 8 probleem aan(dit was mijn oude, free edition) Ik heb alles geprobeerd, gebeld met kaspersky die verwezen mij naar een link/tool avg.zip maar deze werkt niet ook niet in veilige modus. Ik heb alle bestanden gecheckt maar niks van een avg bestand gevonden. Wie o wie kan mij helpen ?????:(

Misschien een domme vraag. maar heb je van te voren AVG wel gede-installeerd?

er zijn geen domme vragen want ik weet het nu echt niet meer maar ik heb het geunstalleerd ja via config. later weer avg 8 er op gezet en weer geunstal. want dacht dat ik het misschien niet juist had gedaan.

persoonlijk zou ik eerst alles verwijderen...
dan een regcleaner (ccleaner oid) eroverheen gooien en dan opnieuw opstarten en dan kaspersky weer installen

succes

Rob

Controleer eens bij de map "Program Files" of er nog een mapje van AVG staat.

dan daarin eerst de uninstall uitvoeren en dan mapje weggooien.

Kijk eens in het register of deze sleutels nog aanwezig zijn, zo ja verwijderden.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\AVG7Uninstall
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\AVG6INSTALL
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\AVG8Uninstall
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AVG\Avg8

Of deze;

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\AVG7Uninstall
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\AVG6INSTALL
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\AVG8Uninstall
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\AVG\Avg8

Super dat jullie zo snel reageren.Ik heb bij program files al gekeken niks, heb ik al geunstald en ik heb ook al een ccleaner aan gezet. en die linkjes doe ik nu.....

hallo helpers,

Ik heb wat Mrmusic schreef gedaan en er is niks veranderd (heb de 32bit gedaan 64bit werkt niet)
En wat Romiam schreef had ik al gedaan zonder resultaat en wat Fubarslayer schreef snap ik niks van ( ben een *** daar in ) En betreft Ton 52, waar moet ik dat precies zoeken? welk register?
Sorry maar heb niet heel veel verstand ervan maar globaal wel een beetje:confused::D

met revo uninstaller kan je het ook proberen geeft dan ook de sleutels aan waar tony het over heeft opgepast als hij de overschot zoekt enkel de in vet gedrukte sleutels verwijderen

hallo helpers,
En betreft Ton 52, waar moet ik dat precies zoeken? welk register?
Sorry maar heb niet heel veel verstand ervan maar globaal wel een beetje:confused::D

Ga naar Start>>Uitvoeren en type daar: regedit.exe en klik op OK.
Dan opent de register editor, daar zoek je dus de bewuste sleutels.

Aller eerst iedereen bedankt voor het snelle helpen.:thumb: IK BEN ER EINDELIJK UIT !!!!!!
Ton52 super, want door jouw is het gelukt !!! :thumb:

Fijne dag allemaal nog...........

vraag voor ton52 hallo ik heb volgensmij het zelfde probleem ik wil kaspersky instarleren alleen er staat dat avg er op staat en verwijderd moet worden wat al gebeurt is kan je me helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan