Laptop tussen € 700 en € 900

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebas108

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2008
Ik ben op zoek naar een laptop voor schoolgebruik en ik wil er ook graag goed games op kunnen spelen.
- De prijs mag maximaal € 900,- zijn
- Harde schijf hoeft niet hoger dan 320 GB (en niet lager dan 250 GB)
- RAM-geheugen liefst 4 GB
- Een processor en een videokaart die geschikt zijn om goede games te spelen. (Niet de allerzwaarste games, maar bijvoorbeeld GTA 4, Football Manager 2009, FIFA 09, F.E.A.R., Half Life 2, Counter-Strike: Source, Battlefield 2, Oblivion, Rainbow Six: Vegas)

Ben jullie erg dankbaar als jullie iets voor me zouden kunnen vinden!

Sebas

Bedankt. :thumb:
Is dit het beste dat ik voor deze prijs kan krijgen?
Zijn de games die ik hier heb genoemd op deze laptop te spelen? (desnoods op lagere instellingen)

Ik ben op zoek naar een laptop voor schoolgebruik en ik wil er ook graag goed games op kunnen spelen.
- Een processor en een videokaart die geschikt zijn om goede games te spelen

Ik kan je zeker deze anraden:

***Url verwijderd***

De XXODD XNi767tu heeft een GeForce 9300M GS 256MB grafische kaart. Verder kun je hem zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt! je kan hem namelijk zelf samenstellen. de basis prijs (ex. windows) is € 720.

Je hebt deze voor €890:

Intel Pentium Dual Core T3200 (2,00GHz, 667MHz, 1MB)
4GB DDR2 800MHz geheugen (2x 2GB)
DVD-CD +/- brander
250GB 5400rpm harddisk
Windows Vista Home Basic (32 bit)
Standaard 2 jaar Carry in

Groeten,
Marcel

Laatst bewerkt door een moderator:
- Een processor en een videokaart die geschikt zijn om goede games te spelen. (Niet de allerzwaarste games, maar bijvoorbeeld GTA 4, Football Manager 2009, FIFA 09, F.E.A.R., Half Life 2, Counter-Strike: Source, Battlefield 2, Oblivion, Rainbow Six: Vegas)

Sebas
ik raad je deze aan:
http://www.paradigit.nl/configurator.php?system=2291

ik heb hem ook en crysis draait soepel op, bij gemiddelde kwaliteit

het enigste waar jij over zit te praten is of je games het wel goed zullen doen, koop gewoon een computer! want weet je... op je computer kan je ook dingen voor school doen XD

Wauw Gamma en Lap Tops :P Maar het is een ******* goeie lap top ook nog :eek: :shocked:

Wat is er mis met de T3200 :confused: Kan beter, maar er zit een goede videokaartje in en een lekker groot scherm en dat allemaal voor 800 euries :D:shocked:

Wauw Gamma en Lap Tops :P Maar het is een ******* goeie lap top ook nog :eek: :shocked:

Wat is er mis met de T3200 :confused: Kan beter, maar er zit een goede videokaartje in en een lekker groot scherm en dat allemaal voor 800 euries :D:shocked:

T3200 is toch een van de mindere, die zit meestal in een budget laptop

Sebas

Als je nou echt een game laptop moet voor niet al te veel geld ga kijken voor een compal/bto notebook.

ik heb er ook 1 en ben er zeer tevreden over:

9600gt
4GB
320GB
P8400@2.26ghz

Draait cod5 op extra high en farcry 2 ook super goed op een 1680x1050 15.4" scherm.
Super laptoppie voor 900 euro:d

kijk maar is op http://frieslandcomputers.nl/shop_lijst.php?subrubriek=232

greetz

hey,

Waarom staan er twee verschillende prijzen als je zo'n lap top wilt :mad: boven staat een veel lager bedrag dan onder :S

hey,

Waarom staan er twee verschillende prijzen als je zo'n lap top wilt :mad: boven staat een veel lager bedrag dan onder :S

De bovenste prijs is alleen voor de barabone, dus behuizing, scherm, moederbord etc maar zonder processor, geheugen, hardeschijf, netwerkkaart etc zodat je die zelf helemaal naar je eigen wensen kunt samenstellen.

greetz

PS. De prijs+prestatie verhouding van de compal JHL90 is super:D hij word ook wel besproken op www.hardware.info

hey,

tnx voor je antwoord. Maar ik zou zo'n lap top nooit nemen kijk hoe lelijk die is :shocked: lijkt net jaren 90 look haha :p

die zijn idd niet zo lelijk maar die eerste in het rijtje wel :P ik dacht dat je die had :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan