Game PC 1000 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gurthae

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2009
Hallo allemaal,
Ik ben hard toe aan een nieuwe gamePC - ik heb alleen nauwelijks verstand van het samenstellen hiervan dus ik zou het geweldig vinden als jullie me hiermee willen helpen : )

Budget - ongeveer 1000 euro (als er meer nodig is om de laatste games te kunnen spelen, ben ik zeer bereid om het budget omhoog te gooien)

Doel - Gamen en internet browsen

Stilte - de stilte is onbelangrijk voor me

Assemblage - ik heb hier geen ervaring mee dus wil ik graag dat de winkel dit voor me doet

Besturingssysteem - heb ik nog niet, ik zou graag vista willen

Andere software - heb ik wel

Randapparatuur - muis, toetsenbord en speakers heb ik, monitor nog niet

ik wil er ook graag een draadloos-netwerk kaart in

alvast bedankt :thumb: grtz

Hoeveel van de 1000 euro ben je bereid uit te geven aan een videokaart?

want een beetje videokaart kost al gauw €400 als er één koopt.
als je bijv 2 nvidia gtx in je pc wilt hebben dan zit je al aan €800.

mvg, dennis

Een beetje videokaart 400 euro.Een beetje betere kaart dus duurder...

Als ik zo de prijzen bekijk zie ik weinig kaarten van 400 euro.
Of je gaat naar een x2

je hebt de normale kaarten (100-300) euro
en dan heb je de high-end kaarten (300-1000) euro

ben ik wel eens benieuwd naar een high end van 900 euro voor normaal thuis game nivo

ik heb zelf een Nvidia Tesla 240core

die heb ik geimporteerd uit amerika ($1200)

dat is mijn kaart op dit moment.

Dat is wel heel high-high end!!

denk dat voor normale high end kaarten je de prijzen even een beetje kwijt bent.Dat bedoelde ik

bijv een 4890(nog uit te brengen)op ongeveer 350E

Ja maar dat past dus niet in zijn budget... dus laten we iets voor hem creeren wat wel in zijn budget past;)

Ja, als je het doet doe het dan goed !

dus daarom gelijk een Tesla, want dan weet je dat je de komende 5 jaar goed zit :thumb: