d3d10_1 error

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurag

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
ik probeer het spel H.A.W.X op te starten maar hij komt het spel niet in elke keer krijg ik een error waarin staat dat ik d3d10_1 mis, dit probleem heb ik wel vaker gehad en toen downloade ik gewoon de dll en was het probleem opgelost maar ik kan nergens d3d10_1 dll vinden heel google afgezocht. weet iemand misschien waar ik deze dll kan vinden

mvg
jurag

Hoi

Probeer eens de directx opnieuw te installeren?
drivers zijn up to date?

ja ik heb direct X al ene paar keer opnieuw gedownload en nog steeds zelfde error. ook heb ik het spel al een keer opnieuw geinstaleerd ook dit hielp niet.

Het gekke is: op de melding d3d10_1 dll kom ik ook meldingen tegen van malware....:rolleyes:

Misschien helpt het voor geen meter, maar wie weet.

Heb zelf nu in totaal 3 spellen gehad waarbij ik, ondanks mijn up to date directX, de melding kreeg dat er een bestand miste. De oplossing alle drie keer was het installeren van directx die meegeleverd was op de spel cd/dvd.

Al moet ik wel toegeven dat dit om gedownloade spellen ging. Maar wie weet is dit ook voor jou de oplossing.

het rare is dat ik vanochtend de zelfde fout kreeg toen heb ik dus via de cd direct X geupdate toen heeft het spel het gedaan. een paar uur later starte ik het spel weer op en kreeg ik de fout weer en deze keer hielp het niet om te updaten via de cd

met een NVIDIA geforce 8600M GT. maar mun hardware zal het probleem niet zijn want hij heeft het vanochtend ook gedaan.

Ik moet je het schuldig blijven nu.

enige wat ik me kan bedenken is drivers en dx9/10.

sorry:confused:

ok kzal zelf nog wel even wat prutsen toch bedankt voor de moeite :)

effe vraagje nog...

welke versie van dx zet je erop?
10 of 10.1??noem eens wat??

10 is 10.1 al uit dan? al wel wat over geleze maar dacht dat hij er nog niet was.

ik weet ut niet heb mun laptop ong jaar geleden gekocht en nog niks los gedownload weet niet sinds wanneer sp1 er is. waar kan ik trouwns zien welke direct X ik heb :P nam maar gewoon aan dat ik 10 had maar nu weet ik ut niet meer zeker :P

bij rechterklik op deze computer en eigenschappen kun je zien of je sp1 hebt.

je krijgt toch ook de normale updates?

Al vraag ik me wel af of je kaart wel 10.1 ondersteunt.

verder zou ik het nu echt niet meer weten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan