Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://tweakers.net/pricewatch/222437/asus-m3n72-d.html#tab:prices
Is nog een DDR2-moederbord en SLI.
Volgens mij wel aardig.
Maar je moet ook zeker volgende maand nog eens kijken: misschien is er dan wel iets beters.
lay-out bevalt me nie power connector aan de andere kant van het mobo waar het normaal zit xD (of doe ik gwn moeilijk) egt geen socket 775 want zou liever intel dan amd hebben en upgraden van mobo en cpu zal er voor een paar jaar toch niet inzitten alleen de rest ??
Ik zie daar eigenlijk alleen voordelen van. Althans: als je voeding van boven komt. Ik vind de kabel op de normale plaats soms best irritant. Ik zeg erbij dat ik de afwijkende nooit in mijn handen heb gehad.
en de 2 de van de socket 775 wat vind je daarvan?
ps mijn voeding zit vanonder antec twelve hundred
hoy
ik heb een pc
mobo msi k9n-sli v2
procesor amd athlon 4850e
en 2* 2gb ddr2 kingston ram
en een msi 8500gt (volgende upgrade)
ik zou graag mijn mobo en cpu upgraden maar heb geen idee waar ik moet beginnen amd of intel geen idee
ik heb een buget van 330 euro voor beide heb ik daar al iets fatsoenlijk voor?
grtzz
hoe bedoel je kansloos als ik meer moet upgraden zeg het maar dan weet ik wat en doe ik het in sukjesgoed, hier de 2 opties tegenover elkaar gezet.
<De intel upgrade>
<de intel upgrade>![]()
<de amd upgrade>
<de AMD upgrade>![]()
beide upgrades zijn kansloos gekeken naar je huidige systeem en naar de toekomst ( core I7 en AM3) naar mijn mening.
het heeft meer zin om een enkele [phenom te kopen. deze past namlijk nog op je huidige moederbord, en kost de helft van je budget.
hoe bedoel je kansloos als ik meer moet upgraden zeg het maar dan weet ik wat en doe ik het in sukjes
wa zou je hier van vinden?
iets bij? mag wat over het budget voor op termijn
goed hoor,
hoeveel watt is je huidige voeding?
Kan nog €15,00 goedkoper bij azerty.nl ook een hele goede shop: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[58761]=1&product[199895]=1&product[91490]=1
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.