ps2 of usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_Robin

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Hoi,
Ik wil dit toetsenbord en muis zaterdag bij de aldi gaan halen: Klikt!
Nu vroeg ik me af als dit usb is, want ps2 werkt niet door die ene vista update :evil:

omdat het een setje is denk ik dat het wel om een usb zal gaan ;) nergens zie ik dit staan dus ik kan het niet definitief zeggen!

als u in de winkel bent staat het toch wel op de doos!

en bij de nieuwere zit PS2 en usb eraan(doormiddel van een usb naar ps2 converter ;)
en bovendien in de winkel kunt u het vragen

greetz mastermindzh

Ja, draadloos is altijd USB omdat de ontvanger altijd op USB wordt aangesloten.

Oke, maar een ontvanger zit niet altijd op usb, ik heb er ook eens een gehad op ps2 ook draadloos. Maar zelf denk ik ook usb:
5704r+tTP8Zk7BZt+I+yLA==.jpg
(snel ff op internet gevonden)

Laatst bewerkt:
Okay, ik eerlijk gezegd nog nooit gezien maar je hebt gelijk uiteraard ;)

Ik heb er ook wel eens 1 in handen gehad.

Maar een desktopset wat nu verkocht wordt zal heus wel usb zijn.

Dat dacht ik ook maar ik dacht ook van ik vraag het maar even voordat ik 10km voorniets ga fietsen :P

Maakt toch niet uit, je kan er toch een verloopje tussen zetten !!

ik denk dat je idd zo'n setje krijgt met 1 ps2 en 1 usb en dan zo'n verloopje usb naar ps2 ;) dat is nieuw , heb er zelf ook 1 werkt en met ps2 en met usb geweldig!

Daarom :P maar vista ondersteund na die update juist GEEN ps2 en daarom moet ik USB hebben. En dat zal het wel zijn.

Daarom :P maar vista ondersteund na die update juist GEEN ps2 en daarom moet ik USB hebben. En dat zal het wel zijn.

onzin :P effe opnieuw update ;) kan toch niet :P PS2 is meest gebruikte , en bovendien mijn vista is up to date en alles doet het ;)

ja :P ps2 niet geaccepteerd? sommige pc's hebbe niet eens een usb (zoals de mijne eerst :D)
Daar draait ook vista niet op:P ik dacht dat eens gelezen te hebben en dat had ik gevonden doordat mijn ps2 muis niet op mijn pc maar wel op een andere werkte en op die van mij alleen maar een usb muis :S

Daar draait ook vista niet op:P ik dacht dat eens gelezen te hebben en dat had ik gevonden doordat mijn ps2 muis niet op mijn pc maar wel op een andere werkte en op die van mij alleen maar een usb muis :S

jawel :P vista kan zonder usb ook draaien ;) sloop ze er maar eens af :P of kapot ;)

ja ok, dat is 1 keer gebeurt met die muizen ;) kan ook de muis zijn :P

veel plezier met je nieuwe setje ;) ik heb er zelf een van logitech echt super!

ps: ik heb een laptop :P dus daar zat muis en toetsenbord eigenlijk in:o
maar dan kon ik geen flatscreen tv :P

jawel :P vista kan zonder usb ook draaien ;) sloop ze er maar eens af :P of kapot ;)

ja ok, dat is 1 keer gebeurt met die muizen ;) kan ook de muis zijn :P

veel plezier met je nieuwe setje ;) ik heb er zelf een van logitech echt super!

ps: ik heb een laptop :P dus daar zat muis en toetsenbord eigenlijk in:o
maar dan kon ik geen flatscreen tv :P

Dit setje is van medion van de aldi :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan