AZERTY service : krijg ik ZO een PC in de bus die kan gamen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mavamaarten

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2009
Ik heb een vraagje... Ik heb ergens een nice PC'tje gevonden, maar heb er wat aan veranderd (azerty.nl)
Ik heb alles in het winkelmandje gedaan (ook montage, maar OS heb ik al en kan ik installe), en heb er een vraagje over.

Als ik dit (http://azerty.nl/winkelmandje/winkel...t[79017]=1) bestel, krijg ik dan een PC aan de deur die werkt ? (zonder OS dan wel ) Ik denk van wel enzo, maar ik vraag het maar, toch voor de duidelijkheid...
ALS er dan een werkende PC in de bus komt, kan ik er dan fatsoenlijk op gamen ?
- Met fatsoenlijk gamen bedoel ik COD5, Crysis,... met settings die hoger dan LOW staan :D -
Ook als er nog dingen verbeterd kunnen worden (wel voor +/- zelfde prijs) gelieve dit dan te melden...

Alvast bedankt,

-Mavamaarten-

Laatst bewerkt:
Tja, als jij de pc bestelt zonder besturingssysteem, dan word volgens mij gewoon de kast in elkaar gezet en is het daarna aan jou de boel qua software te installeren.

Tja, als jij de pc bestelt zonder besturingssysteem, dan word volgens mij gewoon de kast in elkaar gezet en is het daarna aan jou de boel qua software te installeren.

Zo ver was ik al :p
OS heb ik al, en het installeren heb ik al onder de knie, want ik verneuk men Virtual PC wel redelijk vaak met zelfgeschreve shiz :D

Maar is dat echt alles dat ik nodig heb voor een PC ?
(gewoon voor de zekerheid, want ik ben soms zo vergeetachtig dat ik gwn een moederbord zou vergeten xD)

Tja, zoals al gezegt. Wij kunnen niet in jou winkelmandje kijken dus maak een opsomming van wat je hebt of maak een screen oid.

Tja, zoals al gezegt. Wij kunnen niet in jou winkelmandje kijken dus maak een opsomming van wat je hebt of maak een screen oid.

:eek: dat wist ik niet =P
Sorry voor het misverstand, screenie + opsomming bijgeleverd :o

List :
Kast: Coolermaster CM690
Processor: Intel Core Quad Q8200
Videokaart: HD4870
Hardeschijf: Western Digital WD3200AVJS 320 GB
Voeding: Coolermaster Real Power M620
DVD brander/lezer: Samsung SH-S223F
Geheugen: Kingston 4 GB ( 2 x 2 GB )
Moederbord: Asus P5Q Pro

Afbeelding is bijgevoegd als bijlage...

Bijlagen

• List.png
    List.png
    68,5 KB · Weergaven: 59
Wat is je budget?

Want het systeem dat je nu laat zien voldoet wel, maar kan misschien beter. Er zijn namelijk alweer veel betere onderdelen op de markt.

Ik heb een vergelijkbaar systeem en speel eigelijk alles wel op medium of hoog. Maar goed, als je meer waar voor je geld kan krijgen, waarom niet...

Wat is je budget?

Want het systeem dat je nu laat zien voldoet wel, maar kan misschien beter. Er zijn namelijk alweer veel betere onderdelen op de markt.

Ik heb een vergelijkbaar systeem en speel eigelijk alles wel op medium of hoog. Maar goed, als je meer waar voor je geld kan krijgen, waarom niet...

Mijn budget = 820€, maar hij moet ook nog wel tot in België geraken, zie je...

-EDIT-
Sorry voor de dubbelpost :o

Laatst bewerkt:
Krijg ik echt een gemonteerde PC in de bus ?

Assemblage/monteren is in elkaar zetten, dus ja.

En voor de rest, verzendkosten zijn er sowieso. Ik neem aan dat ze in belgie bezorgen en dat dit inderdaad duurder is.

Ik zou als ik jou was even afwachten of er mensen gaan reageren die misschien een beter systeem in elkaar kunnen zetten voor dat bedrag.

Edit: rechtstreeks van de Azerty website.

België
Azerty levert in Nederland, maar ook aan klanten in België. We sturen per week gemiddeld 20 zendingen naar België. Van kleine orders tot grote orders, naar particulieren en naar bedrijven.
Indien u als bedrijf een BTW nummer kunt overleggen, is het mogelijk om zonder BTW in te kopen. In dat geval dient u bij het factuuradres ook een BTW nummer in te vullen. In de contactgegevens, alsmede in het aflever-en factuuradres dient u dan België aan te geven als land.

Afhankelijk van de grootte van het bedrag worden verzendkosten in rekening gebracht. Per 500 euro waarde kost het 15 euro verzendkosten. De zending duurt normaal gesproken 1 dag. Op de dag van verzenden krijgt u een code van de TPG, zodat u de zending kan volgen via het internet.

Op onze website staan met name producten, die geschikt zijn voor de Nederlandse markt. Uiteraard kunnen we op aanvraag ook producten leveren, die geschikt zijn voor de Belgische markt.

Indien u interesse heeft in een ander product of heeft u vragen over verkoop, producten of leveringen naar België kunt u mailen naar jeroen@azerty.nl

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie snelle reacties.
Bedankt ook Lita112, ik heb een mailtje gestuurd naar jeroen@azerty.nl.

Ik heb eigenlijk nóg een vraagje :o
Ik ben 99% zeker dat ze hem in elkaar gaan zetten, maar is de hardware die ik gekozen heb wel compatibel ? Sorry dat ik zo dom ben enzo, maar ik weet niet 100% zeker dat de DVD drive enzo in de kast passen, de grafische kaart in het moederbord,...

Als dat zo is stuitten ze daar bij het monteren wel op en dan bellen ze je vast wel...
Maar ik weet bijna zeker dat dat niet het geval is :thumb:

Rick

Graag gedaan..
Rechts onder op vraag opgelost klikken. (als je dat nog niet had gedaan,,,)

Grtz, Rick

echt goed samengesteld is de pc niet, maar oke....
Je krijgt wel een complete pc. Stekkers aansluiten en je kan windows installeren. :thumb:

echt goed samengesteld is de pc niet, maar oke....
Je krijgt wel een complete pc. Stekkers aansluiten en je kan windows installeren. :thumb:

:shocked: ****... Wat kan er dan beter aan gemaakt worden ?
Ik heb nu cold cathodes en extra LED fans bijbesteld, want er is plaats voor 7 FANS :D

maar wat kan ik dan verandere om hem beter te make ? (dan wis ik de cc's en de fans...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan