5mb/s ipv 20mb/s??? (Ziggo alles in 1 plus)

Status
Niet open voor verdere reacties.

sarvesh50

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2007
Ik heb laatst bij ziggo alles in 1 plus abonnement genomen plus staat voor 20 mb snelheid maar als ik een speedtest doe is het hogeste getal dat ik krijg 5 mb :shocked:
Maar ligt het aan de modem van ziggo?
Eigenlijk is het een modem van casema deze van motorolla

motorola5100E.gif

die heeft maar 1 lan poort bij ons thuis hebben we 2 pcs en 1 laptop ps3 wii en een ds aangesloten op het internet maar ik voer de test uit op 1 pc maar omdat we zoveel van internet gebruik maken hebben we een router wrt54g van linksys
http://uploads.neowin.net/forum/post-2250-1238359496.png

als ik 20 mb hoor te ontvangen maar testen geven aan dat ik 1 tot 5mb ontvang wat is er mis naait ziggo mij ? Heeft het miscchien met de server afstanden te maken?? Of ligt het aan mn modem/router???

Alvast bedankt.

Haal modem en router van het stroom. Zet daarna eerst het modem weer aan het stroom en wacht totdat alle lampjes die behoren te branden gaan branden. Zet pas daarna je router weer op het stroom.

Doe nogmaals een speedtest.

:thumb: dankjewel nu gaat ie tot 9 mb ow trouwens ik heb draadloos internet en de singaal sterke is laag tot zeer laag heeft dat nog een rol?

Staat de draadloze router ergens ingesloten met veel muren e.d. er omheen of staat de router redelijk vrij in huis waardoor de signalen hun weg goed kunnen vinden? Als je dichterbij de router zit, is er dan verschil?

Hmm de laptop hebben we nu niet maar dat vogel ik later uit maar de router moet wel door veel muren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan