Orange boy
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 okt 2007
Maar wat zou het nu kunnen zijn dan?
Volgens mij kan hij geen drivers vinden.
Volgens mij kan hij geen drivers vinden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Raar.Ik heb ook geprobeerd om met een XP cd te booten maar dat lukt ook niet hij zegt dan: Disk boot failure, insert systeem disk.
En als ik zonder cd opstart dan krijg ik deze melding: STOP: 0x0000007e (0xC0000005, 0x000040D, 0xF7C7A548, 0xF7C7A244)
.
Raar.
Zit er trouwens maar 1 speler in de pc?
Meestal zit er bij een aldi/lidl pc een dvdspeler en een dvdbrander.
Heb je ze allebei geprobeerd?
Zo ja, dan gaan we verder.
Als je de pc openmaakt (eerst even voedingskabel uit pc halen) dan zie je als het goed is zo waar je dvdbrander/spelers zitten.
Aan de achterkant hiervan zie je een aantal kabels. Trek deze eruit.
Nu heb je dus een computer zonder dvdroms aangesloten. Start nu de pc opnieuw op. Nog altijd foutmeldingen?
Start nog eens opnieuw op en houdt de knop F8 ingedrukt. Hiermee zou je een menu moeten krijgen met oa veilige modus als bootoptie. Kom je wel in de veilige modus.
Het blauwe STOP-scherm krijg je alleen na de start van windows. Dan ben je dus al voorbij aan het 'F8' -menuutje.
Voor ik teveel opties ga noemen stop ik nu...
En je harde schijf heb je wel tussen je bootopties laten staan?
De Computer moet nu namelijk van de harde schijf gaan booten. De andere opties zijn verdwenen. (want heb je afgekoppeld)
hmm... theoretisch kan nu een ander probleempje zijn ontstaan: ik weet niet of je sata of ata-drives hebt: ata is zo'n brede stekker.
![]()
Als deze ook op de harde schijf zit (3 jaar oude pc zal vermoedelijk al een sata harde schijf hebben..), dan kan het zijn dat op 1 kabel de harde schijf en een dvdbrander zit. Dat zou een klein probleem in mijn oplossing zijn....
Het manual van het mobo is hier.
Nu alleen de BIOS update nog.
BiIOS waarschijnlijk ook te vinden op http://www.service.targa.co.uk/
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.