Geenideewaarom
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 aug 2008
- Berichten
- 19
Ik wil in exel mijn werktijden bijhouden en het aantal uren dat ik gewerkt heb.
Datum invullen doe ik gewoon maar dan kom ik in de war met mijn tijden, als ik bijvoorbeeld van 13:00 uur tot 16:55 heb gewerkt wil ik hem in de volgende kolom zelf laten uitrekenen hoeveel uur ik dan precies heb gewerkt en dit dan x mijn uurloon doen zodat in de kolom daar weer naast uitkomt hoeveel ik (±) verdiend zou hebben.
Iemand enig idee hoe ik het voor elkaar krijg dat hij die het aantal uren tussen die 2 tijden opteld dat in de kolom ernaast zet en dan in de kolom daarnaast het uurloon wat ik zou moeten krijgen???
Datum invullen doe ik gewoon maar dan kom ik in de war met mijn tijden, als ik bijvoorbeeld van 13:00 uur tot 16:55 heb gewerkt wil ik hem in de volgende kolom zelf laten uitrekenen hoeveel uur ik dan precies heb gewerkt en dit dan x mijn uurloon doen zodat in de kolom daar weer naast uitkomt hoeveel ik (±) verdiend zou hebben.
Iemand enig idee hoe ik het voor elkaar krijg dat hij die het aantal uren tussen die 2 tijden opteld dat in de kolom ernaast zet en dan in de kolom daarnaast het uurloon wat ik zou moeten krijgen???