Wat is de beste antivirus progeramma?

• Onderwerp starter Onderwerp starter kggr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Nou, dat is een beetje onzin natuurlijk. Ik begrijp best dat 'Helpmij-ers' graag zien dat NOD32 of Karspersky verkocht worden, maar ook andere zijn goed.

Zelf gebruik ik een combi van:
AVG-free
Windows firewall en Defender (standaard in Vista)

En draai regelmatig ASC.
Als ik een vermoeden van besmetting heb, draai ik incidenteel een on-line virusscanner en de combi van Superantispyware en Malwarebytes.
Ik heb in vier jaar tijd eenmaal spyware op mijn pc gehad, wat ik fluks heb kunnen verwijderen. Mijn laptop (Vista) en pc (XP)

Ja zeker maar slotje dit zal weer een discussie van niets worden zoek eerst op het forum er zijn veel topics.

Nod32 raad ik aan super software:thumb:(kaspersky ook) kies maar:D

hij valt mee hoor echt! al kijk je naar de testen dan is Antivir nog de zwaarste.

Maar hou het bij Nod32 de allertoppigste:D of kaspersky:love:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja kan al wil je niet betalen(geen goede keus maarja:() gewoon kaspersky of nod32:thumb:

Moderator doe een slotje dit word weer zon oneindige discussie:confused:

dit word weer zon oneindige discussie:confused:
Dat komt omdat er alleen maar met "oneliners" wordt gesmeten. Er wordt geen enkele goed onderbouwende reden gegeven waarom "die" wel en "die" niet".

Ok dan;

Uit de diverse tests blijkt telkens weer dat geen enkele AV 100% van alle virussen tegenhoud. Systeembelasting, gebruikersgemak en prijs zouden dan de doorslag moeten geven.

Wat systeembelasting betreft valt Norton dus af.
Wat gebruikersgemak vallen Avira en Avast af (maar dat is mijn mening na eigen ervaring).
En wat prijs betreft de rest.

Blijft AVG-Free over...

Zo goed? ;)

is nod32 beter dan kaspersky?

In de AV_Comparitives test verschillen ze niet zo veel, blijven allebei steengoede scanners zowel on demand als proactive zijn ze de top.

Aan confictus: AVG (niet de free) is on demand erg langzaam om te scannen en vind daarnaast een kleine 4% minder dan AVAST en AVIRA met de proactive scan doet hij het ongeveer net zo goed als avast maar slechter als avira. dus AVG is echt de laatste keus die je moet nemen als je tussen die 3 kiest als je gratis wil

Ik zie het in de AV tests en uit ervarenheid dat nod32 toch sneller is en meer vind:thumb:

Als je even zoek zal Nod32 iets van 30 euro kosten;)

Als je langer zoek zal je het ook voor €0.00 vinden:thumb:

Groetjes!

Het fabeltje dat Norton veel te zwaar is, slaat ECHT helemaal nergens op.
echt waar.

De nieuwste norton is lichter veel lichter dan AVG zelfs. IK weet niet waarom nog steeds gedacht wordt dat norton te zwaar is.

Ik raad zeker Norton aan, omdat ik er nog nooit problemen mee heb gehad.
Het houd (bijna) alle virussen tegen. echt een topper:thumb:

Ik heb ook niets tegen Norton het is supersoftware maar norton kan nogsteeds niet Nod32 niet aan:p nananana:D

In de AV_Comparitives test verschillen ze niet zo veel, blijven allebei steengoede scanners zowel on demand als proactive zijn ze de top.

Aan confictus: AVG (niet de free) is on demand erg langzaam om te scannen en vind daarnaast een kleine 4% minder dan AVAST en AVIRA met de proactive scan doet hij het ongeveer net zo goed als avast maar slechter als avira. dus AVG is echt de laatste keus die je moet nemen als je tussen die 3 kiest als je gratis wil

DIT BERICHT KLOPT, een beetje dan...
Avira is gratis en snel en heel goed...
Alleen is avast nog iets beter, maar het kost je wel even 40 pond... (Nou ja, met crack niet).

@marvin441 kreten zonder onderbouwing zijn niet gewenst. Bericht verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan