2 e-mailadressen op 1 router

Status
Niet open voor verdere reacties.

keteltje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
Hallo allemaal ik heb een vraagje,kan je met 2 verschillende mailadressen in 1 huis op 1 router aangesloten worden ? En als dit kan wat voor router kan ik dan het beste kopen en welk merk ?
Alvast bedankt voor jullie hulp !!!

Je kunt meerdere email-accounts aanmaken op 1 computer. Een router heb je pas nodig als je meer dan 1 computer hebt en deze in een netwerk wil hebben. Routers zijn er genoeg, maar ik weet niet welke de beste is.

Nee wij willen 2 pc`s met ieder een eigen mailadres in 1 huis plaatsen,heb ik dan een router nodig ?
:confused:

Laatst bewerkt:
Nee wij willen 2 pc`s met ieder een eigen mailadres in 1 huis plaatsen,heb ik dan een router nodig ?
:confused:

Ja, je hebt voor meerdere pc's op één internetverbinding inderdaad een router nodig ..... maar je hoeft niet twee computers te gebruiken om afzonderlijk mailadressen te beheren .... :shocked:
Je kunt vrijwel elke router gebruiken ... alleen: wat voor 'soort' internetverbinding heb je? Via de telefoonkabel (ADSL) of via de tv-kabel (Ziggo, UPC o.i.d)

Laatst bewerkt:
Dan heb je inderdaad een router nodig, die wordt aangesloten tussen modem en PC. Hoe je een netwerk moet aanleggen, kun je o.a. vinden op de site van MS. Of via Google.

Ja, je hebt voor meerdere pc's op één internetverbinding inderdaad een router nodig ..... maar je hoeft niet twee computers te gebruiken om afzonderlijk mailadressen te beheren .... :shocked:
Je kunt vrijwel elke router gebruiken ... alleen: wat voor 'soort' internetverbinding heb je? Via de telefoonkabel (ADSL) of via de tv-kabel (Ziggo, UPC o.i.d)

Allebei via de kabel (ziggo) en we gaan wel 2 pc`s gebruiken !!

Dank voor je reactie...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan