oude processor/CPU een probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickkiej

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2009
Hallo, ik ben een computer aan het bouwen. alleen heb ik een oud moederbord met nog IDE aansluitingen en dus ook een oude processor. is dit een groot probleem voor een gamers computer. of kom ik met een nieuwe grafische kaart al een heel eind?

Gr, Nick

spec_columbia6.jpg

GA-8SIMLNF

Laatst bewerkt:
maar, zou ik het met een goede grafische kaart ook wel kunnen redden? of is een nieuwe CPU echt nodig?

Nick

geen idee, ik weet alleen dat deze 8 jaar oud is. ik weet niet hoe ik het koelblokje open kan maken. het zit met 2 ijzeren pinnen vast.

Nick

Als je niet weet wat je hebt, kunnen we ook niet zeggen of het beter kan of wat je er wel of niet mee kunt doen helaas

maar kan ik mijn games versnellen met een gloednieuwe grafische kaart?

Dat ligt er helemaal aan welke processor je hebt, welk geheugen en welke voeding

ik weet alleen een intel socket processor, FSP250-60PNA voeding. ram geheugen 500MB DDR (erg weinig)

Nick

512mb is te weinig geheugen en verder kunnen we je helaas dan niet adviseren

okee jammer
het koelblokje heb ik eraf gekregen er staat: MPGA478B

Nick

Dat is je socket, je moet kijken wat er op je processor staat

Wat voor spellen zou je willen spelen en wat is je budget?

ik ga heb verkopen. maar ik wil het wel snel hebben. dus hij moet call 4 duty wel afkunnen spelen

Je hebt in ieder geval geheugen, een processor en videokaart nodig, dat lukt niet voor dat budget.

En vergeet daarbij ook niet: het blijf allemaal heel erg verouderd

okee, maar als ik er een gloednieuwe videokaart van 50 euro in doe. dan moeten de spellen het toch goed doen. geheugen heb ik zat hier. allemaal DRR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan