office verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoorn103

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 okt 2009
Ik heb een illegale Microsoft office 2007 enterprise en wil deze verwijderen, maar dit lukt niet.
Is er misschien een progje vorr om dit te doen.

Dan zou ik Microsoft Cleanup nemen want Unlocker is niet voor zulke zaken maar voor het verwijderen van gelockte bestanden.

Unlocker enables you to delete, move or rename files or folders that are locked by other processed (Access is denied, Sharing Violation etc.)

Dus niet voor deïnstalleren !!

Laatst bewerkt:
Dan zou ik Microsoft Cleanup nemen want Unlocker is niet voor zulke zaken maar voor het verwijderen van gelockte bestanden.

Unlocker enables you to delete, move or rename files or folders that are locked by other processed (Access is denied, Sharing Violation etc.)

Dus niet voor deïnstalleren !!

Is Delete dan niet deïnstalleren/verwijderen ?

Als ik de tekst lees bij Microsoft over het cleanup verhaal, zou ik dat nog even niet gebruiken.

Het wordt aangeraden om dit hulpprogramma niet te gebruiken met 2007 Office system-producten. Klik voor informatie over het verwijderen van installaties van 2007 Office system-producten op het volgende artikelnummer, zodat het desbetreffende Microsoft Knowledge Base-artikel wordt weergegeven:

Hun adviseren deze link: http://support.microsoft.com/kb/928218/

Delete = Verwijderen !

Je kan er bestanden mee verwijderen die "op slot" staan en daar krijg je dan ook die melding van. Vaak meldingen als "dit bestand is in gebruik door een ander programma en kan daarom niet verwijderd worden"

Dan is Unlocker de juiste tool maar niet om een heel programma te deïnstalleren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Revo Uninstaller in ook een mogelijkheid

"Revo Uninstaller is a much faster and more powerful alternative to "Windows Add or Remove Programs" applet!

http://www.revouninstaller.com/

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de tip en inderdaad Delete is geen deinstalleren maar alleen verwijderen en dat is een heel verschil.

gr hoorn103

We zullen het zeker op prijs stellen, wanneer je kunt laten weten, hoe je Office 2007 hebt kunnen verwijderen.

office 2007 verwijder je via
configuratiescherm
programmas en onderdelen.
daar zoek je office2007 op klikt daar 1 keer op en klik dan op verwijderen.

zorg er wel voor dat je office hebt afgesloten.

office 2007 verwijder je via
configuratiescherm
programmas en onderdelen.
daar zoek je office2007 op klikt daar 1 keer op en klik dan op verwijderen.

zorg er wel voor dat je office hebt afgesloten.

Terechte eerste reactie had kunnen zijn : Hóe heb je het verwijderen proberen te doen ?

Jouw reactie had de volgende kunnen zijn en van daaruit verder gaan met behulp van anderen.

Eén en ander ontspoorde in een welles nietes discussie ; zeker niet in de interesse van TS , ongewenst en zonder oplossing.

Wat betreft die riem, die zal me niet passen. Hetzelfde geldt voor petten, die door anderen worden gedragen - dit alles vanwege mijn postuur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan