eye toy ps2 op vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

sterredag

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2008
hoi hoi,

Helaas is het betreffende topic gesloten en kan ik er niet in reageren. Ik heb gelezen over dat er vistadrivers zouden zijn, maar kan deze nergens vinden (ook niet met google) zie daar in ieder geval door de bomen het bos niet meer.

Kan iemand mij helpen aan drivers om de eyetoy op de pc aan te sluiten voor vista.

De xp driver heb ik geprobeerd, maar zodra ik de map selecteer waar met die drivers zegt mijn pc nog steeds dat hij geen drivers kan vinden.

o ja btw, misschien geen ***lig detail dat het nog uitmaakt dat ik een 64-bit heb, maar misschien is een vista driver alleen al erg helpvol.

Dat is engels, dus leuk dat commentaar van eerste hit in google, maar ik zoek hulp in het nederlands.

Ik ben Nederlands, ik praat Nederlands, zo gek is het toch niet dat ik hulp in het Nederlands zoek?? Ik zei toch dat ik het niet kon vinden met google en het topic hier op het forum is dicht en geeft ook geen antwoord en is eigenlijk ook al te oud.

Nou daar ben ik dus ook niet echt mee geholpen, want daar staat dat het niet werkt voor 64-bit. En inderdaad het vertaald niet goed genoeg om het gastenboek enigszins mee te kunnen doorlezen.

Aangezien het nog niet zo hoeft te zijn dat als op de ene site gezegd wordt dat iets niet kan, het ook echt helemaal niet kan. Blijft mijn vraag dus gewoon staan.

(p.s. ik dacht dat dit een help mij forum was, en niet een help mij het ergens anders zoeken forum)

(p.s. ik dacht dat dit een help mij forum was, en niet een help mij het ergens anders zoeken forum)

En volgens jou betekent dat, dat ALLE antwoorden op ALLE soorten vragen hier direct voorhanden zouden moeten zijn?????:evil:

Dat zeg ik toch nergens?

Ik zeg alleen dat dit een forum is voor hulp, en dan graag een antwoord krijg als ik het weet, en geen antwoord als niemand het weet. Want ik heb al aangegeven dat ik eerst zelf heb gezocht en het niet kon vinden en het betreffende topic hierover gesloten is en niet genoeg informatie verschaft.

En dan krijg ik als eerste reactie:

1e hit in google

terwijl ik toch aangaf dat ik het echt niet kon vinden met google, dat jij dan maar aanneemt dat mijn engels goed genoeg is, daar kan ik niks aan doen. Je had ook het antwoord kunnen posten als het zo eenvoudig is had dat ook niet zoveel moeite geweest. En dan kom je als grappige oplossing zo onhandige vertaal machine. Het enige zinnige wat ik eruit kon halen was dat het niet geschikt was voor 64bit (want he cijfers zijn nu eenmaal in het Nederlands hetzelfde) of moet ik hier nou echt nog meer van mijn persoonlijke leven neerzetten om duidelijk te maken dat het op die manier niet echt duidelijk is.

Ik kon het niet vinden in google, ik kon het antwoord niet vinden hier, een link van google gaat hem dus niet worden. Anders had ik het zelf echt wel gevonden.

Je draait de zaak om...........................

Overal staat dat het NIET werkt met 64 bits Vista.....
Dat had je zelf ook al gevonden.

Dus dan wordt het zoeken op het onnoemelijke grote WWW of toch niet ergens, diep weggestopt een oplossing te vinden is.

Maar goed, gezien je reactie stop ik met zoeken naar een mogelijke oplossing mocht die al bestaan

Toen ik dit bericht schreef, toen wist ik niet dat het niet zou werken op vista 64. Dus laat staan dat dat overal staat.

En ik vraag helemaal niet of iemand het op wil zoeken, ik hoopte op iemand die het antwoord wist. En niet iemand die als ik aangeef dat ik het niet kan vinden met google, met het bijdehante antwoord kom, 1e hit met google. Want dat was jouw reactie en dat is erg denigrerend.

Dus mocht iemand de oplossing weten dan hoor ik het graag.

Niemand een idee?

Laatst bewerkt:
Al iemand misschien enig idee.

Misschien iemand die het wel kan vinden?, want zoals ik al zei, ik kan niks vinden met google.

Ga dan zelf de driver porten naar x64, lukt je dat niet? Dan komt er ook niks.

@ m@rio

En de reacties in de andere topic gooi je zo maar weg ?

@ mario, ik kan in het andere topic niet meer antwoorden en ik kan geen PB's sturen, heb wel een rapport ingevuld, wist niet wat anders te doen.

Maar ik vind het zeer wenselijk om het andere probleem niet bij dit probleem te bespreken, want de hints, tips en truuks kunnen dan erg verwarrend worden en door elkaar gaan lopen, daar het alletwee een ander probleem is.

Dan open je voor het ander probleem een nieuw topic.

Het is op Helpmij niet wenselijk om je vraag in die van iemand anders te stellen en zeker niet als het een topic uit 2008 is. Als het voor de topicstarter nog actueel was geweest had diegene nog wel gereageerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan