waar kan ik de driver voor mijn moederbord van chaintech downloaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jensen122

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2009
Hallo allemaal,

wie weet waar ik de driver kan downloaden?? het is een Chaintech moederbord, type nummer is 9EJL2
A.U.B help mij.

groeten

Welkom bij de Helpmij!

Wow, ik heb zelden zó lang en zo uitgebreid gezocht naar iets als de drivers voor dit mobo zonder iets bruikbaars te vinden. Behalve 'vage' (buitenlandse) sites is er tot nu toe door mij niets, maar dan ook niets bruikbaars gevonden. Zelfs de officiële FTP van Chaintech blijft helemaal leeg.
Heb je geen CD bij het mobo gekregen / ergens opgeborgen?

Laatst bewerkt:
ik heb deze computer van iemand gekregen,, die gene had de cds niet meer..maar moet er zelf windows op zetten maar ik ben nou al een paar dagen bezig met zoeken naar de driver ervoor...:confused:

ik heb deze computer van iemand gekregen,, die gene had de cds niet meer..maar moet er zelf windows op zetten maar ik ben nou al een paar dagen bezig met zoeken naar de driver ervoor...:confused:
Daar kan ik mij álles bij voorstellen. Degene die een betrouwbare en werkende website voor je vindt waar je ze kan downloaden, die mag je denk ik wel een bloemetje sturen........

Ik ben op heel veel sites geweest, maar sommige vond ik zondanig twijfelachtig van kwaliteit dat ik niet door durfde te klikken.

Da's wel een aardige ja, nee heeft íe, ja kan die alleen nog maar krijgen..............

Ik heb deze site ook voorbij zien komen, klik maar eens door en kijk wat er gebeurt ;) :D

[edit] nee, (helaas?) blijft het ook toegankelijk voor onder de 18, of ben je al aan het doorklikken / zoeken gegaan? ;) :D [end edit]

Laatst bewerkt:
ja dat klopt en doe ik dus ook niet.....:D

chaintech zelf geeft idd ook niets..
zou het een oem bordje geweest zijn??:rolleyes:

Ik heb hier wat gevonden. De bovenste is voor je bios, doe die maar even niet. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

@Frank : Is zeer wel mogelijk. Daarom hoop ik ook van harte dat TS met jouw link succes heeft, want als het 't één of andere OEM gemodificeerd bord betreft, dan zal hij wellicht met de gangbare standaard drivers vast gaan lopen, maar zoals gezegd, nee heeft 'ie al en dankzij jouw idee kan íe ja alleen nog maar krijgen, dus slechter wordt íe er nooit van.

ok, zijn het allemaal apparte drivers?! ik dacht dat het er maar 1 was...
waar dient een chipset driver voor?

Ik heb hier wat gevonden. De bovenste is voor je bios, doe die maar even niet. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Hm, ik kom de laatste tijd niet overtuigend meer over geloof ik (toen ik schreef dat ik écht lang aan het zoeken ben geweest) Ook deze site heb ik gezien, klik maar door en zie wat er gebeurt.

chaintech zelf geeft idd ook niets....

Als je lang genoeg zoekt en klikt, dan kom je op een hoopvolle link uit die naar de FTP van Chaintech verwijst. Daar aanbeland staan er twee mapjes en de grote teleurstelling die volgt is dan wanneer je die 2 mapjes open probeert te maken...... ze leeg blijken te zijn.

Laatst bewerkt:
Ik vond het ook al vreemd dat je niet bij driverguide was wezen kijken Pasja, vroegûh kon je daar gratis downen maar das verleden tijd ziet ik.Ik ga even zoeken naar mijn oude login daar misschien.........:shocked:

Ik ben ruim 30 minuten aan het zoeken geweest, je kunt het bijna zo gek niet verzinnen waar ik niet ben geweest. Ik kwam op dode links of twijfelachtige sites uit.

Gelukt!!! Ik zet hier zo een link neer waar TS iig 2 drivers kan downen.

Link:thumb:

Nu maar hopen dat het de goede zijn. Het modelnummer klopte in ieder geval.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan