Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi...
512 is wel krap aan ja...
bijna iedere toevoeging zul je merken.
Hallo.
Ik heb hier een Pentium IV 2000 Mhz met 512 MB ram. XP draait vlot maar Heb er Windows 7 opdraaien maar dit draait niet echt super. Gaat mijn Windows 7 veel beter werken als ik upgrade naar 1 GB ram?
Alvast bedankt!
Ik heb geheugen gevonden op Alternate. 1 GB DDR-266. Maar de geheugenbuis die van het geheugen dat ik nu heb is 133 Mhz (2 modules van 256 mb ram). Mag ik daarnaast nu ook een module van 1024 MB ram met een geheugenbuis van 266 Mhz steken?
Nee, want dat heeft geen enkel effect.
Overigens denk ik dat je met deze computer niet moet overstappen op Windows 7.
Het levert je eigenlijk niets op, behalve compatibiliteitsproblemen en snelheid!
Als je hier geen enkel zinning antwoord kan op geven, dan hoef je hier zeker niet meer te reageren!!:evil:
Jij gaat wel heel ver.
a. je update naar Windows 7 terwijl je pc niet voldoet aan de minimum systeemeisen daarvoor. En ik geef je een link om dat te controleren@
b. je doet een suggestie voor een update voor je RAM waar ik zéker een zinnig antwoord op geef: namelijk dat dat geen zin heeft.
c. ik geef je het advies om met je huidige pc niet te updaten naar Windows 7
..... en je reageert: JIJ HOEFT NIET TE REAGEREN !!!!
Wat wil je nu eigenlijk.
Weet jij wel wat RAM geheugen is? Jij vertelt me dat 512 mb ram en 1 GB ram geen verschil geeft. En het enige dat minder is aan de systeemeisen is het ram geheugen.
En ja, ik wil dat jij hier niet reageert.
Je zou dus rustig die 266Mhz naast die 133Mhz kunnen zetten maar dan draait die wel op de laagste snelheid (ram/bussnelheid op auto zetten in BIOS)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.