Is dit een goede pc om games op te doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zag gewoon dat de link het niet deed, veel verstand heb ik er niet van hoor.:p
Bij de nu WEL werkende link staat trouwens geen prijs van de pc.
De videokaart is iig al niet erg super als je wilt gamen en van graphics op hoog houd, correct me if i'm wrong.
mvg,
PC

Hallo,

Op zich wel een leuk pc`tje maar de hardware is al wel verouderd. dat wil zeggen dat het meeste toch wel 1,5 tot 2,5 jaar oud is.

[offtopic]
ik moest eerst mijn land keizen en daarna weer op de link klikken toen werkte deze
[/offtopic]

zo wie zo kunnen forumleden zoals, marsmannetje, tyhor zeth(weet niet of ik dat goed spel:p) bijna altijd een pc voor je samenstellen die beter is en de zelfde prijs heeft.
Dus ik zou ook even een kijkje nemen in die richting;).
Nogmaals,
succes!

Alvast bedankt allemaal voor de vlotte reacties :D

Maar ik zoek een goede game pc voor rond de 600-700 euro
is voor die prijs iets leuks samen te stellen?

Mvg, Dylan :thumb:

Voor die prijs is zeker wat leuks samen te stellen, maar ik denk dat je het niet met een high end pc gaat lukken. Dan zit je rond de 1000 euro geloof ik.

Als ik jou was zou ik even mensen afwachten met net wat meer verstand op dit gebied, en plaats een nieuw topic met een pc van 600-700 euro die je samengesteld wilt :). Lees goed wat je allemaal aan moet geven. succes!

Wat kan ik beter doen even wachten totdat ik genoeg geld heb voor een pc
van rond de €1000 of zo een nemen.

mvg, dylan

Je kunt hier mee gamen.... Maar persoonlijk ben ik geen voorstander van medion. Maar verder zo te zien een prima pc.

Maakt opzich niet zoveel uit. Als je nu een pc wil is het prima te doen.
Ik kijk wel even.

Edit: Wat dacht je hiervan,
4kjy3r.jpg

+50 euro voor eventuele assemblage

Laatst bewerkt:
De link doet het hier nog steeds niet hoor :p

zo wie zo kunnen forumleden zoals, marsmannetje, tyhor zeth(weet niet of ik dat goed spel:p)
Bijna ;)

Als jij het niet erg vind om nog even te wachten totdat je er 1000 euro voor kunt uitgeven, zou ik dat zeker doen. Het verschil tussen een game PC van 750 en 1000 euro is vrij groot, vooral omdat je een PC van 600-700 niet een game PC kan noemen. Je hebt een goede videokaart nodig om een tijd lang games goed te kunnen spelen, en dat past niet in het rijtje als het budget maar 600-700 is. Ik weet niet hoe lang het gaat duren totdat je 1000 euro beschikbaar hebt, maar als dit een tijdje duurt kan je alweer een betere nemen dan die je nu zou kunnen nemen voor dat geld. Het is dus eigenlijk altijd wel slim om te wachten op meer geld, als je het ervoor over hebt. Hiermee bedoel ik niet dat je de setup van Xtinction dus niet zou moeten nemen, maar ik zou wachten op edat hogere budget.

De link doet het hier nog steeds niet hoor :p

Bijna ;)

Als jij het niet erg vind om nog even te wachten totdat je er 1000 euro voor kunt uitgeven, zou ik dat zeker doen. Het verschil tussen een game PC van 750 en 1000 euro is vrij groot, vooral omdat je een PC van 600-700 niet een game PC kan noemen. Je hebt een goede videokaart nodig om een tijd lang games goed te kunnen spelen, en dat past niet in het rijtje als het budget maar 600-700 is. Ik weet niet hoe lang het gaat duren totdat je 1000 euro beschikbaar hebt, maar als dit een tijdje duurt kan je alweer een betere nemen dan die je nu zou kunnen nemen voor dat geld. Het is dus eigenlijk altijd wel slim om te wachten op meer geld, als je het ervoor over hebt. Hiermee bedoel ik niet dat je de setup van Xtinction dus niet zou moeten nemen, maar ik zou wachten op edat hogere budget.
Agreed, je kan met 1000 euro toch wel wat meer. Maar ik bedoelde met deze config, als hij het nu zou moeten/willen kopen.

@Xtinction: Ja, dat snap ik :p

De samenstelling ziet er wel goed uit, maar hoezo een Maxton harde schijf? Doe gewoon een Samsung F3:p

Is er dan iets mis met maxtor? nee toch :thumb:
'
Groetjes,

Meer40
Nee, maar het gaat erom welke je het beste kan kopen. In dit geval kan je een snellere HDD kopen voor bijna dezelfde prijs. Zelfs een Samsung Spintpoint F2 EcoGreen is sneller dan de Maxtor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan