Pc loopt vast bij CoD 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

rzomerdijk

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2007
Hoi,

Ik heb op mijn pc staan: Call of duty 2 en 4

CoD 4 speel ik vlekkeloos, maar CoD 2 levert enige problemen op.
Na een tijdje als ik de multiplayer speel, loopt mijn hele pc vast. Aan de setup van de computer zal het denk ik niet liggen :p:

Processor:
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz (2 CPUs), ~3.2GHz
Memory:
4094MB RAM
Hard Drive:
1 TB Total
Video Card:
ATI Radeon HD 4800 Series
Operating System:
Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.080425-1930)

Hopelijk kan iemand mij helpen, voorheen deed hij het altijd perfect.

Hoi,

Ik heb op mijn pc staan: Call of duty 2 en 4

CoD 4 speel ik vlekkeloos, maar CoD 2 levert enige problemen op.
Na een tijdje als ik de multiplayer speel, loopt mijn hele pc vast. Aan de setup van de computer zal het denk ik niet liggen :p:

Processor:
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz (2 CPUs), ~3.2GHz
Memory:
4094MB RAM
Hard Drive:
1 TB Total
Video Card:
ATI Radeon HD 4800 Series
Operating System:
Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.080425-1930)

Hopelijk kan iemand mij helpen, voorheen deed hij het altijd perfect.

heb hetzelfde probleem , al veel dingen geprobeerd maar nog niet gelukt :(
hopen dat ze hier een antwoord voor ons hebben

hmm wat voor error krijg je word je gekickt uit de server of sluit hij gwoon je spel af?

mvg

phanz

Heb een soort gelijk probleem maar gebeurt mij niet alleen met 1 spel maar met meerdere, heb als een systeem herstel uitgevoerd en dat mocht ook niet baten ! probleem kwam ineens voor !
Heb eerst een week bf2 online zonder problemen gespeeld nu start hij vreemd op ( gaat bij het kiezen van server weer terug naar windows scherm ) en loop tijdens het spelen totaal vast !
Graag oplossing van iemand !

Mvg Erik

Das gek. Ik speel al 3 jaar call of duty 2 met de volgende computer en heb nog nooit zoiets gehad:

Intel Pentium 4 ~2.8Ghz
1GB RAM
Ati Raedon 9600 128mb

Hebben jullie al geprobeerd het spel opnieuw te installeren? Het is mogelijk dat er een fout bestandje in je cod2 map is terechtgekomen.

Greetz,

~Dennis

hey,

ik denk dat ik wel weet waardoor dat komt.
Ik had hetzelfde probleem totdat ik xp pro installeerde.

Op vista werken erg veel spellen gewoon niet.

ik heb zelf CoD 1, 1uo, 2, 4, 5, 6(binnekort:cool:) en op vista deed alleen 5 het.
op xp pro alle behalve 5 (bij mij)

zal denk ik daar aan liggen.

Je kunt natuurlijk ook het exe. bestand openen onder eigenschappen en dan instellen dat ie onder xp of 2003 draait, misschien werkt het dan wel.

mvg
Luck

hey,

ik denk dat ik wel weet waardoor dat komt.
Ik had hetzelfde probleem totdat ik xp pro installeerde.

Op vista werken erg veel spellen gewoon niet.

ik heb zelf CoD 1, 1uo, 2, 4, 5, 6(binnekort:cool:) en op vista deed alleen 5 het.
op xp pro alle behalve 5 (bij mij)

zal denk ik daar aan liggen.

Je kunt natuurlijk ook het exe. bestand openen onder eigenschappen en dan instellen dat ie onder xp of 2003 draait, misschien werkt het dan wel.

mvg
Luck

Sorry, maar wat een onzin

Alleen al door het feit dat ik zowel Cod 1, 2, 4 en 5 op dit moment op de pc hebt staan, met Vista inderdaad, en ze draaien allemaal perfect...

Ik vraag mij serieus af hoe je erbij komt dat vista de spellen die jij noemt niet kan draaien.

Ja, de hele, hele oude spellen kunnen problemen opleveren. Maar das dan ook alles.

@ ts

Compatibiliteits modus op xp zeten is inderdaad een optie.

ik heb er niet voor niks bij gezet (bij mij)

zal wel aan de ombinatie liggen pc+vista.

dus als het bij mij het geval is waarom dat niet bij hun?
zou kunnen.

Ik probeer alleen maar te helpen:p

We weten allemaal dat vista niks is:)

dus compatibiliteits modus dan maar, of win7

mvg
Luck

Ik heb CoD 2 (en alle andere CoD's) een jaar gedraaid op Vista, zonder problemen.
Gewoon compatibility mode inschakelen voor Windows Xp en runnen als Admin.

Nu Windows 7, en ze werken ook nog allemaal.
Dus is zeker mogelijk.

We weten allemaal dat vista niks is

Wederom onzin...

Ja er zijn mensen die liever werken met een anders os. Maar er is niets mis met vista en dat zullen vele helpmijers beamen.

Het is jou mening en die mag je uiteraard hebben. Maar roep dan niet dat iedereen dat vind.

Maar goed, laten we eerst eens afwachten of ts nog gaat reageren.

Wederom onzin...

Ja er zijn mensen die liever werken met een anders os. Maar er is niets mis met vista en dat zullen vele helpmijers beamen.

Het is jou mening en die mag je uiteraard hebben. Maar roep dan niet dat iedereen dat vind.

Maar goed, laten we eerst eens afwachten of ts nog gaat reageren.

HEt is bewezen... Vista is niks...

En je hoeft niet zo op hem te reageren hoor, zoals hij al zegt, hij probeert alleen maar te helpen.

Vista

Jongens, jongens, ik heb zelf ook vista gehad en het werkte gewoon prima, afgezien van die idiote waarschuwing-pop ups die je steeds krijgt... Uiteindelijk toch weer xp erop gezet omdat mn computer te zwak is.

Maar je kunt alles spelen op vista hoor. Dus cod2 ook, ik heb het zelf namelijk gedaan. Rechter muisknop --> uitvoeren als administrator. Moeilijk he? :p

Greetz!;)

HEt is bewezen... Vista is niks...

En je hoeft niet zo op hem te reageren hoor, zoals hij al zegt, hij probeert alleen maar te helpen.

Dat weet ik, maar het is geen helpen als iemand roept Vista is niets. Dat klopt gewoonweg niet. Dat zijn meningen en die helpen niet bij het oplossen van het probleem.

Maar jij zegt het is bewezen, dan wil ik het bewijs ook wel eens zien. Dus, ik zou zeggen, wijs me eens in de goede richting. Heb zelf nog geen enkel probleem gehad met Vista, dus ben nu wel benieuwd.

Euh, waar is hier nu het bewijs dat Vista bagger is?

Zie alleen wat benchmarks voor een paar games... Das toch heel wat anders en zeker geen bewijs dat vista bagger zou zijn. Het bewijst alleen dat een aantal games onder xp beter presteren en heb zelf al de genoemde games onder vista gedraaid zonder problemen.

thats right.

Eindelijk wat support.

maar laten we hier niet verder opin gaan.
het gaat tenslotte om cod en niet om win. XP/Vista !!!:rolleyes:

dus...

Is het nou eigenlijk gelukt cod te draaien of niet?

mvg
Luck

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan