Internet uitschakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

TerakiX

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2009
Hallo mijn zoon zit savonds laat nog altijd op pc. maar ik zorg er dan voor dat hij geen internet meer heeft door cabel uit te trekken. Maar hij kan deze cabel zomaar weer insteken.

Is er geen porgramma waardoor ik het internet kan uitschakelen zodat hij geen internet meer heeft ?

Dit programma zou ook moeten werken als mijn computer uitstaat.

Wij hebben een lan verbinding.

MVG

family safety is het stukje software wat je nodig hebt en in mijn link staat.

family safety is het stukje software wat je nodig hebt en in mijn link staat.

dit is niet wat ik zoek het moet gewoon een program zijn zoals NetCut maar moet ook werken al pc uitstaat

ik moet gwn zijn internet blokkeren.

ja dit werkt juist als je computer uitstaat.

Helaas niet gevonden, anders had ik je dat zeker verteld! Maar wel genoeg 30-dagen trials om eens uit te proberen......

kan je eens een paar programmas link doorsturen voor 30 dagen . dan kan ik achteraf mss kopen

Er is een super duitstalig programma. Daarmee kun je per pc aangeven van hoe laat tot hoe laat dingen toegestaan zijn. Kan echter niet op de naam komen... :(

Hallo mijn zoon zit savonds laat nog altijd op pc. maar ik zorg er dan voor dat hij geen internet meer heeft door cabel uit te trekken. Maar hij kan deze cabel zomaar weer insteken.

Is er geen porgramma waardoor ik het internet kan uitschakelen zodat hij geen internet meer heeft ?

Dit programma zou ook moeten werken als mijn computer uitstaat.

Wij hebben een lan verbinding.

MVG

Heb hier een vergelijkbaar probleem.
Ik vind ook dat mijn zoon te lang op het internet zit, en vierkante ogen heeft op het moment dat hij naar school moet.
Heb er het volgende op gevonden, eigenlijk hetzelfde als wat jij doet, stekker uit het modem en het is over.
Hij maakt maar protest, ik ben de baas en betaal ook de kosten, dus discussie is er niet mogelijk.
Wel er over praten, huiswerk gedaan, hond uitgelaten en het is nog geen 21.30 uuur dan mag hij nog tot genoemd tijdstip.
Klaar.:o

In de router kan ik hem een bepaalde tijd geven, maar daar hij telkens een ander ip-adres krijgt van mijn server is dat geen optie.

ip adres vastzetten met mac adres en dan instellen.

in xp zelf kan je instellen welke gebruiker vanaf x tot y uur op internet kan maar kan niet direct herinneren hoe.Als ik het vind dan post ik het zo vlug mogelijk

in xp zelf kan je instellen welke gebruiker vanaf x tot y uur op internet kan maar kan niet direct herinneren hoe.Als ik het vind dan post ik het zo vlug mogelijk

Dat gaat zeker niet werken als je zoon zo'n bijdehandje is als een 15 jarige die voortdurend over de schouder van pappa heen kijkt hoe e.e.a. werkt.
Resume: stekker eruit.

gevonden!

Er bestaat in de Professional-uitvoering van Windows XP een andere mogelijkheid om per gebruiker op basis van een weekschema aan te geven op welke tijden hij of zij mag inloggen op de computer. Voordeel: het kost u niets. Wat niet kan: aangeven dat een gebruiker een uur per dag mag internetten en die gebruiker die tijd zelf laten indelen. Hij of zij zit vast aan de vastgelegde uren.

Ga daartoe via Start naar Uitvoeren, typ 'cmd' en klik op OK. Het commandoprompt-venster verschijnt. Typ 'net user {accountnaam} /times:', gevolgd door de tijdbeperking. Die tijdbeperking kunt u op verschillende manieren invullen: 'M-F,16:00-17:30' (geen spaties ertussen) betekent maandag tot en met vrijdag tussen vier en half zes 's middags (de week bestaat uit M,T,W,Th,F,Sa,Su). U kunt de beperking bijvoorbeeld aanvullen met 'Sa,12:00-15:00;Su,13:30-21:00', oftewel: zaterdag van twaalf tot drie en zondag van half twee tot negen 's avonds. Stel dat uw kind inlogt met de accountnaam 'Ab', dan komt het commando er alsvolgt uit te zien:

'net user Ab /times:M-F,16:00-17:30;Sa,12:00-15:00;Su,13:30-21:00' (zonder aanhalingstekens).

Om de restrictie ongedaan te maken, gebruikt u het commando 'net user {accountnaam} /times:all'.

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan