Bios update is geslaagd.
Oude was van 24-3-08
Ben nu uniblue aan het installeren.
Mooi en oké, dan hoor ik het zo wel:thumb:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bios update is geslaagd.
Oude was van 24-3-08
Ben nu uniblue aan het installeren.
Registreren kost 25 euro.
Zal ik maar niet doen.
Ik heb driver checker hier ook lopen,die zegt dat alles up to date is.
Oké, ik zal even zoeken of ik hem nog kan vinden, anders kun je DriverScanner van Uniblue installeren en registreren
Hoi !
Wat doen we weer lekker moeilijk !
@TS: gewoon de Vista-drivers voor je laptop downloaden en in de juiste comptabiliteitsmodus installeren !
Met alle respect, maar jullie maken 'n hele hoop toestanden voor niets !
Greetz,
Harry.
Hoi !
Trommel hier: http://welcome.hp.com/country/us/en/support.html de gegevens van je laptop in, dan pak je bij de Vista-drivers eerst de chipset-drivers, en vervolgens alle die je denkt nodig te hebben !
Laat je niets wijs maken: je hebt niets met AMD te maken, alleen met HP.
Na downloaden rechtsklikken op de .exe-file, kiezen voor eigenschappen - comptabiliteit.
Daar trommel je uiteraard Vista in. en al je problemen zijn opgelost !
En: blijf weg van die betaalde downloadsite's, da's onbetrouwbare geldklopperij.
Greetz,
Harry.
Hoi !
Sorry, @Geerrrit, komplete nonsens !
Ik kan bij HP nog drivers voor 'n laptop van 1998 zonder probleem downloaden, dus hoe je aan die onzin komt is me een raadsel.
Bij de chipset-fabrikant naar drivers zoeken was zinvol bij downgraden van Vista naar XP, maar in dit geval....waarom in hemelsnaam ?
Greetz,
Harry.
Ok harry.
Daar ben ik al tig maal geweest maar er staan toch geen chipset drivers of zie ik ze gewoon over het hoofd.
Ik kom op deze http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=2093&lc=en&dlc=en&cc=us&lang=en&product=3717446
Ik weet het niet meer hoor
Ik heb nog steeds geen oplossing hoor
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.