goede FPS?

Status
Niet open voor verdere reacties.

margriet1971

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2009
hoi allemaal!

Ik zoek een goede fps - game voor de pc. Ik vind vooral de wat tactischer games leuk (dus niet die van rennen en schieten enz.). Het leukst vind ik het ook, als er goodies te vinden/zoeken zijn. De laatste die ik nu heb gespeeld was Wolfenstein 2009 en die voldoet wel aan mijn wensen :)

Maar ik zoek dus meer van dit soort games... zijn die er? Ik hoop dat jullie me op weg kunnen helpen!!

Tnxx

als ik naar de plaatjes kijk, is dit geen fps... klopt dat? Ik vind een third person view erg vervelend spelen.... :(

Hoop dat iemand me nog wat tips kan doen! Bedankt voor je snelle reactie trouwens!!! :)

Bekijk deze eens: Warrock.net een online FPS game maar je CQC kan spelen Batlegroup ( met vliegtuigen en auto's enz tanken) maar ook gwn 4vs4 in een kleine world en de bedoeling gewoon elkaar neer schieten of de bom plaatsen en het ander team moet defusen ontmantelen. of een death match 4vs4 welk team het eerst 100 kills heb bij elkaar heb gewonnen bijv je kan medic assualt engineer sniper en heavy zijn. er leuk heel veel wapens.

mooie texture en je kan ook betalen als je wil maar gratis is ook leuk als je betaal kan je een paar wapens meer en andere world maar als je bij een premuim (betaald) in game zit kan je ook betaalde worlds spelen voor free.
en het is niet ingewinkeld.
je maak een account op deze website: Gamersfirst.com en log in op het spel War Rock zelf.

Download hem hier: Warrock.net.

Kijk eens naar Rainbow Six of Ghost Recon (deze is alleen op de pc first person, consoles third person). Staan er wel om bekend tactisch te zijn ;)

Als je ook nog van hele moeilijke games houdt raad ik je Operation Flashpoint 2 aan, ook vrij tactisch, maar daarnaast behoorlijk pittig, al heb ik die niet zelf gespeeld moet ik zeggen.

Dank jullie wel alvast :) ik speel ook Wolfenstein ET online, waarschijnlijk dan net zoiets als Warrock. Ik zal eens gaan neuzelen of het iets is! ;)

Ik ga me eens verdiepen in Ghost recon enz., of dat games voor mij zijn. Ik vind COD vaak te veel van het "schieten maar" - genre, dus ik ga toch op jacht of deze genoemde games daar beter bij passen ;)

:thumb:

Als iemand nog een goede tip heeft? :) Graag !! :rolleyes:

Nou, ik ben zelf erge fan van de Half-life serie, dus die kan je ook wel eens checken. Grote variatie in wapens, soms puzzeltjes. Als je een wat betere PC hebt zou ik gelijk aan deel 2 beginnen.

Die recon ghost vind ik erg stom eerlijk gezegt :P die heb ik ook maar het is erg lelijk.

Tja, het moet wel je type spel zijn uiteraard, het is wel een ander type spel dan warrock :). Daarnaast zijn er een boel delen, en de nieuwere zou ik niet "lelijk" noemen, maar je meot uiteraard geen crysis verwachten. Of vind je dit lelijk?
ghost_recon_3_34.jpg

Nou, ik ben zelf erge fan van de Half-life serie, dus die kan je ook wel eens checken. Grote variatie in wapens, soms puzzeltjes. Als je een wat betere PC hebt zou ik gelijk aan deel 2 beginnen.

Puzzeltjes zijn leuk :) Dus ik ga deze ook checken!

Heej, dat plaatje herken ik wel.... heb ik die al eens gespeeld dan?? Zou kunnen.... hmmmmm eens nadenken hierover! De andere games ga ik ook bekijken!

Leuk, zoveel informatie!!

Maar als je het spel speelt is best anders..

Tja, ik vermoed dan toch dat jij één van de oudere delen hebt gespeeld ;). Voor de topicsstarter, dit is het Ghost recon: Advanced warfighter. Er is inmiddels ook een advanced warfighter 2, maar ik geloof dat die niet voor de pc is uitgebracht ;).

Tja, ik vermoed dan toch dat jij één van de oudere delen hebt gespeeld ;). Voor de topicsstarter, dit is het Ghost recon: Advanced warfighter. Er is inmiddels ook een advanced warfighter 2, maar ik geloof dat die niet voor de pc is uitgebracht ;).

Toch maar eens kijken dus :) Ik vind games leuk, waarin ik leven "herwin" gedurende het spelen of door het vinden van med'-stuff ;) ... en dat je ook wapens kan vinden/ruilen en uiteraard ammo. Daarnaast het zoeken/vinden van "verborgen delen" vind ik altijd leuk en het verhaal moet natuurlijk ook meespelen!
een beetje tactisch mag, vooral als snipen mogelijk is. dus.... ik ga weer flink op jacht :)

Op de gok, want ik weet natuurlijk niet welke hardware je hebt en of dat voldoende is om het spel te kunnen spelen.

ik kan COD MW2 spelen, en dat schijnt toch wel de graad te zijn vandaag de dag ;)

dus, ik verwacht wel voldoende... ik ga eens kijekn wat dit nu weer is?
Dank!!

Ik vind games leuk, waarin ik leven "herwin" gedurende het spelen of door het vinden van med'-stuff
Half-life!
en dat je ook wapens kan vinden/ruilen en uiteraard ammo
Half-life!!
Daarnaast het zoeken/vinden van "verborgen delen" vind ik altijd leuk
Half-life!!!
het verhaal moet natuurlijk ook meespelen!
Half-life!!!!!

;)

Overgens kan je ook fallout (3) eens bekijken. Of als je meer de zwaard-en-schild & magie stijl kant op wilt, is Oblivion ook een aanrader.

Laatst bewerkt:
ben inmiddels rond aan het neuzen gegaan en half life heb ik ook al eens gespeeld... waarschijnlijk een eerdere versie? Ik ga die weer eens oppakken.

Inmiddels tóch wel MW2 uitgespeeld, maar inderdaad: geen verhaal, en alleen de sniper-episodes vond ik wel leuk.

ik ga toch ook eens naar borderlands en die "magie" games kijken, of dat wat is. Halo enz. spreken me vooralsnog iets minder aan, omdat ze zo surrealistisch zijn (oké, dat is dat magie-spul natuurlijk ook).

Ik ga nog op jacht ;)

de splinter cell series? is vrij leuk spel waar je moet schieten en met tactiek spelen, je hebt ook allerlei gadgets, het is eigenlijk de moderne stealth shooter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan