incredimail

• Onderwerp starter Onderwerp starter hunt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hunt

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
ik heb incredimail , deze was altijd in nederlands , maar is nu in het engels ??
hij kan ik dat weer veranderen in NL...

Ik gebruik hem ook liever niet, maar is gewoon mijn eigen idee, vind het maar kinderachtig allemaal, maar smaken verschillen uiteraard...
Veel van mijn vrienden gebruiken het,onlangs kwam ik op de google nogal hits over tot virus betrekking hebbende artikels ivm ICMAIL
maar als dat zo is weet ik ook niet ????

Klinkklare onzin...IM is volledig veilig!
Gebruik het al jaren hier in huis.....

Hardnekkig gerucht wat maar niet weg gaat helaas.
Op het feit na dat IM misschien wat kinderachtig overkomt ( ook een kwestie hoe je het instelt en gebruikt) is de nieuwe versie perfect en heeft vele sorteer mogelijkheden en opties bijvoorbeeld.
Verder haalt IM ook mijn Hotmail op wat veel cliënts niet kunnen.

Laatst bewerkt:
incredimail is een super programma.
als je een mail programma wil hebben met meer grafische mogelijk heden dan is incredimail top.
kijk ook eens hier:
http://www.incredimail.com/dutch/download/safe-and-free.aspx
bij vraagtekentje 3.
verder gebruik ik het nu 5 maanden en geen spam en virussen binnegehaald met incredimail.
@frankdubbe waarop baseer je dat incredimail niet betrouwbaar is?

bedankt voor de vele reacties, maar is het mogenlijk om in het programma zelf het weer om te zetten van engels naar nederlands ?? , of moet ik um weer opnieuw downen installen??

Gewoon opnieuw eroverheen installeren......niet eerst de-installeren.

weet jij een andere email client die gratis is waarmee je hotmail op kan halen.(we freeware natuurlijk) ik neit en mozilla thunderbird werkt niet goed met hotmail. heb al veel programma's voor mail gehad en deze is het beste.

oké , gewoon opnieuw installen over de andere versie heen , mijn mail die ik nog heb staan raak ik toch niet kwijt ??

Goedendag,

Ik heb via Google "Incredimail" gedownload bij www.incredimail.nl. Deze is er gewoon overheen gezet, het is de incredimail zonder toeters en bellen.
Het werkt perfect.

gr

dehoed (Theo):D

Als dat 2.0 is is het prima en als je nu 2.0 hebt ga je naar bestand en dan naar gegevens en instellingen overbrengen en kies daar voor naar nieuwe computer overbrengen. Dan maak je een backup van al je gegevens in IM en als je ze na herinstallatie toevallig kwijt bent zet je ze op deze manier ook weer terug alleen kies je dan voor van oude computer overbrengen en klaar ben je. Je hoeft dan niks meer in te stellen en je hebt al je mail weer.

Goedendag,

Ik wil graag reageren op het vorig antwoord -----onzin---. Dit antwoord vindt ik niet correct, vertel dan ook waarom het onzin is, daar hebben vragen stellers recht op, en trouwens ook degene die een vraag goed denken te beandwoorden, zij doen ook hun best.
Sorry, maar dit moest ik even kwijt.

vr.gr.

dehoed (Theo):shocked:

bedankt dehoed. en het was mijn menin die ik gaf over thunderbird.
als jij het onzin vind mag je dat vinden maar geef dan wel een uileg waarom je mijn antwoord(mening) onzin vind.

nu weer on topic.

@Hunt wat is de status op dit moment?

Goedendag Whisper,

Ik hoef niet uit te leggen wat u onzin vindt, maar wel waarom ik daarop reageer.
Ik was in de veronderstelling dat u het antwoord van Terrarobo onzin vond, ik had niet gezien dat het bedoeld was op een quote van Thunderbird, sorry, maar mijn bedoeling was goed. Ik moet wennen aan de volgorde van binnenkomst van antwoorden en vragen. Bedankt, voor het duidelijk maken en de weg te wijzen.

gr.

dhoed (Theo):thumb:

is al goed. wou alleen weten waarom je een mening onzin vond.
maar geen probleem meer hoor.
laten we dit snel vergeten ok dehoed?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan