doggydoggy
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 mrt 2010
Beste mensen,
Ik ben al dagen bezig mijn pc aan het praten te krijgen zonder succes.
Mijn pc stond aan en ineens was het uit gevallen.
Ik kreek daarna de melding non system disk or disk error replace and strike any key when ready. ik heb het een en ander gedaan en nu krijgt ik de melding A disk read error occurred
press Ctrl+Alt+Del to restart en dat is het enige wat het steeds vraag nadat ik dat gedaan hebt komt het weer op de zelfde scherm.
Als ik tijdens het opnieuw starten op F11 druk komt er links onder op miojn scherm F1: boot te staan in een blauw vakje en rechts <F10=setup> <F12=network Service Boot>
als ik F10 doet kom ik in een setup menu terecht maar daar kom ik ook niet uit.
F12 komt dan te staan network Service Boot verder niks
F1: Boot gaat het opnieuw starten dan kom ik weer in het begin
Kan iemand mij aub helpen om te kijken wat het zou kunnen zijn, ik ben eerlijk gezeg niet zo goet met pc
mvg
Ik ben al dagen bezig mijn pc aan het praten te krijgen zonder succes.
Mijn pc stond aan en ineens was het uit gevallen.
Ik kreek daarna de melding non system disk or disk error replace and strike any key when ready. ik heb het een en ander gedaan en nu krijgt ik de melding A disk read error occurred
press Ctrl+Alt+Del to restart en dat is het enige wat het steeds vraag nadat ik dat gedaan hebt komt het weer op de zelfde scherm.
Als ik tijdens het opnieuw starten op F11 druk komt er links onder op miojn scherm F1: boot te staan in een blauw vakje en rechts <F10=setup> <F12=network Service Boot>
als ik F10 doet kom ik in een setup menu terecht maar daar kom ik ook niet uit.
F12 komt dan te staan network Service Boot verder niks
F1: Boot gaat het opnieuw starten dan kom ik weer in het begin
Kan iemand mij aub helpen om te kijken wat het zou kunnen zijn, ik ben eerlijk gezeg niet zo goet met pc
mvg