ATi Rage 128 Pro 32MB Geen drivers???

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jor
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jor

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2009
Hoi,

Ik kan nergens de drivers vinden van de ATi Rage 128 Pro 32MB PCI VGA Video Card
(Rode versie)

Het gaat om deze kaart

Kan iemand mij helpen? want op de ATi site kan ik ze niet vinden,

Mvg Jor

Staan keurig op de Ati site hoor:

In het middelste vakje even helemaal naar beneden scrollen en kiezen voor:

Legacy (discontinued)

Laatst bewerkt:
Hoe kom jij bij: Sitecom DC-202 V3 dan?
Dit is een router, geen videokaart.

oh je kunt naar beneden scrollen... wat dom! thx man.

Hoi,

Ik heb hem geprobeerd te installeren maar dan staat er dit:

Dit beeldschermstuurprogramma is niet compatibel met de beeldschermadapters die op het systeem is/zijn geinstalleerd.

Terwijl het gewoon de drivers zijn van de juiste videokaart, en windows is verwijderd en ik heb nog niets eerder geinstalleerd van de videokaart. Nu staat hij wel onder apparaat-beheer, is hij nu geinstalleerd of niet?

Als de videokaart goed vermeld staat onder apparaatbeheer, zonder gele vraagtekens/uitroeptekens, zou het goed moeten zijn.

Nee oke, hij staat onder beeldschermadapters zonder toeters-en bellen (vraagtekens).
Maar toch heb ik geen ATI control center, waar ik niets kan instellen.

Ik vind het vreemd dat zon kaart zichzelf kan installeren tijdens windows.. kan dit?

En ik kan geen eens de drivers installeren..
En de vensters gaan nog redelijk langzaam, dit komt denk ik door geen installatie...

Hoi,

hmm even kijken, dat weet ik niet zeker.
Ik heb dit moederbord: Asus K8V-MX

Wat is dan de chipset: http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us

Hier staan de drivers, welke moet ik dan hebben aangezien dit de enigste zijn die er staan...:rolleyes:

Edit: Er staat alleen nog onder apparaatbeheer: Onbekend apparaat (uitroepen!)

Laatst bewerkt:
Gaat het om windows 7?

Want die driver is er niet op de asus site.

Voor andere versies, inderdaad die van mrmusic!

Laatst bewerkt:
Onder Utilities de VIA 4-in-1 Driver V1.00 for Windows 98SE/Me/2000/NT/XP/2003

Ik heb de chipset geinstalleerd, maar ik krijg alsnog dezelfde melding als ik de videokaart probeert te installeren:

- Dit beeldschermstuurprogramma is niet compatibel met de beeldschermadapters die op het systeem is/zijn geinstalleerd.

Ben ik nog iets vergeten ofzo? want ik snap hier niets van.
Ik voel gewoon dat de videokaart nog niet geinstalleerd is, want vensters openen gaat gewoon niet soepel.

Probeer eens via diezelfde link (asus dus...) daar de VGA driver te downloaden en installeren, dus de K8V-MX VGA Driver V4.14.10.0057 for Windows 2000/XP.

Probeer eens via diezelfde link (asus dus...) daar de VGA driver te downloaden en installeren, dus de K8V-MX VGA Driver V4.14.10.0057 for Windows 2000/XP.

Heb ik al geinstalleerd.... :shocked::confused:

Nee want de videokaart functioneert nog niet optimaal... en ik kan de setup geen eens uitvoeren.. misschien de niet de juiste setup: ik zoek de Ati Rage 128 Pro Ultra GL AGP driver

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan