explorer opent zichzelf continue

Status
Niet open voor verdere reacties.

jollypolly

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2010
Ik heb MBAM al laten draaien en die vond erg veel,alles verwijderd,opstarten en nog s scannen,zelfs in veilige modus maar het probleem blijft.
Welke scan ik ook gebruik,na het opstarten begint het weer,soms pas na een half uur,alsof er een programma meedraait die actief wordt zelfs als ik explorer niet gebruik......HELP

explorer.exe start altijd.
explorer.exe is bijvoorbeeld al noodzakelijk om de dingen op je bureaublad te tonen.

Wanneer je in taakbeheer kijkt zul je altijd een explorer.exe zien. Deze kun je wel stoppen, maar dan ben je ook direct alles op je bureaublad kwijt.

Heb je misschien een probleem met iexplore.exe ?

ja sorry:o,internet explorer,ik heb iexplorer verwijderd met alles wat erbij hoort en gebruik nu mozilla,Dat gaat prima,misschien dat ik iexplorer opnieuw installeer en anders niet,die pop ups zijn weg.:thumb:

Het probleem is misschien weg maar het virus niet. IE opent zichzelf niet normaal dus moet het wat anders zijn denk je ook niet? Je hebt nu Mozilla die doet het goed omdat het virus alleen maar met IE werkt ga ik vanuit

Het virus zit er nog inderdaad,maar ik krijg het er niet uit,in veilige modus zelfs niet.

Zonder IE wil Windowsliveonecare scan niet draaien,en IE downloaden lukt al helemaal niet meer....versie 7,8,9 allemaal niet.
Heb nu een onlinescan draaien van ESET,even afwachten dus.:confused:

tja vervelend virus als je de uitslag hebt wil je hem dan doorgeven:thumb:

Eset heeft niks gevonden,trend micro ook niet,heb net nog s malwaresbytes gedaan en die vond 2 infecties

Malwarebytes' Anti-Malware 1.45
www.malwarebytes.org

Databaseversie: 4051

Windows 6.0.6001 Service Pack 1
Internet Explorer 8.0.6001.18904

1-5-2010 21:52:25
mbam-log-2010-05-01 (21-52-25).txt

Scantype: Snelle scan
Objecten gescand: 105085
Verstreken tijd: 4 minuut/minuten, 37 seconde(n)

Geheugenprocessen geïnfecteerd: 0
Geheugenmodulen geïnfecteerd: 0
Registersleutels geïnfecteerd: 1
Registerwaarden geïnfecteerd: 0
Registerdata geïnfecteerd: 0
Mappen geïnfecteerd: 0
Bestanden geïnfecteerd: 1

Geheugenprocessen geïnfecteerd:
(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)

Geheugenmodulen geïnfecteerd:

Registersleutels geïnfecteerd:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\QZAIB7KITK (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.

Registerwaarden geïnfecteerd:

Registerdata geïnfecteerd:

Mappen geïnfecteerd:

Bestanden geïnfecteerd:
C:\Windows\Tasks\{35DC3473-A719-4d14-B7C1-FD326CA84A0C}.job (Trojan.Downloader) -> Quarantined and deleted successfully.

oeps hier is ie

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 23:35:10, on 1-5-2010
Platform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18904)
Boot mode: Normal

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan hijackthis logjes niet voor je nakijken;) Dat kunnen ze wel op een ander forum: pchelpforum.nl, nucia.eu. Probeer Avast eens dat is een goede antivirus scan download hem hier
Wil je even de uitslag doorgeven?:thumb:

Je register is aangepast, waardoor Internet Explorer automatisch een met malware geïnfecteerde website opent. Om dit te wijzigen, voer de volgende stappen uit:
1) Ga naar Start -- Uitvoeren -- "regedit"
2) Dit is niet gevaarlijk, maar maak voor de zekerheid een back-up van je register door het hele register te exporteren via Bestand -- Exporteren.
3) Volg dit:
HKEY_LOCAL_MACHINE
SOFTWARE
Microsoft
Internet Explorer
Main
4) In het venster ernaast, zie je ergens onderaan staan: "Start Page". Dubbelklik hierop.
5) Verander de waardegegevens in een startpagina, inclusief http://, die je wilt, of about:blank.
6) Druk op "OK", en je startpagina is aangepast.

Dan heb je nog een toolbar die bekend staat om nare praktijken. Ga naar Start -- Configuratiescherm -- Software en verwijder de Ask.com-toolbar.

Groetjes,
Donkade

Nou ben je van dat probleem misschien af maar niet van het virus of anderen dus ik zou eerst die scan nog doen:thumb:

Er worden op Helpmij geen HijackThis logjes meer nagekeken. Je kan je hiervoor vervoegen tot Bluemedicine.be, HijackThis.nl of Nucia.nl

ik zal jullie tips snel opvolgen,ben lekker lang op vakantie geweest en laptops en pc ff niet in mijn systeem gehad:D.Morgen weer de realiteit en zal er :confused:mee bezig moeten,hou jullie op de hoogte!!

Same

Zelfde probleem hierow.

Heb microsoft security essentials al 3 keer laten lopen, vind helemaal niks van een virus ofzo, terwijl het er toch echt is.
Dan zit ik rustig call of duty te doen ofzo en dan hoor ik ineens een vrouwenstem op de achtergrond: wil je ook een iphone winnen?
Als ik vervolgens naar taakbeheer ga en dan bij processen op iexplorer.exe duw en dan beëindigen, krijg ik een bluescreen en crasht mijn pc. Heeft iemand een oplossing :S?

@Vaxor Graag een eigen vraag maken a.u.b. Het is niet netjes om in een ander zijn of haar vraag jouw probleem aan de orde te stellen. Bovendien is het verwarrend voor de helpers.

Blue screen krijg ik vaker en heb mn twijfels of dit er mee te maken heeft,kan best.
Ik klik alles weg en na verloop van tijd opent iexplorer zichzelf met gewoon een zootje nieuwe schermen.
Heb nu mozilla en alles draait prima,ik zal ook gaan spitten in mn register wat het is,ik vond wel een programma die zichzelf steeds opstart,ik heb dit met ccleaner verwijderd,installeer dat programma en je ziet alle opstartprogrammas, wieweet komen we dezelfde tegen die dit veroorzaakt.Ik ben even op vakantie geweest en zo even niet meer welk programma zichzelf opstart:thumb:,zoek ik uit!

NAH,iexplorer kan ik werkelijk op geen manier op mn laptop downloaden,krijg het bericht dat ik al de nieuwste versie heb draaien,in hijackthis zie ik idd dat het er(nog)is,ik kan dus niks testen of eventueel iexplorer gebruiken?!Wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan