PC-kast Packard Bell (een oudje) openmaken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JulesRules

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2009
(Zit ik in het goede sub-forum?)

Ik probeer een oude PC open te maken. Ik doe 'm weg, maar wil eerst de harde schijf eruit knutselen. Nou krijg ik de kast niet open. Met zacht geweld heb ik de zijkanten los gekregen (schoevendraaier ertussen), maar dat is blijkbaar niet de bedoeling want ik kijk aan beide kanten tegen het ijzeren paneel aan. Ook de voorkant heb ik los gekregen, maar daar het zelfde verhaal.
Iemand enig idee hoe je een hele oude (< 2000) Packard Bell openkrijgt? Ik zie aan de bovenkant en onderkant geen aanknopingspunten nl...

bedankt.

ik heb je gevonden onder nieuwe vragen dus wat mij betreft goed genoeg :P

wat betreft je probleem aan gezien je geen plasma brander of cirkel zaag heb kan je altijd kijken of er niet een of ander klik of schuif systeem in zit

anders zo ik zeggen donder het ding maar geformateerd weg :P als jij de eigenaar er niet bij kunnen niet veel mensen er bij xD

Helaas. Helaas. Heb 'm eerst geprobeerd op te starten, maar hij gaf een systeem-fout. Dus ik wilde gelijk kijken of de harde schijf nog wel goed vastzat.
...
En sindsdien ben ik bezig 'm open te krijgen. Hij is open geweest. Ooit. Dus het kan wel. Maar hoe???? Raar hoor :( Er valt niets te schuiven. Toen ik een schroevendraaier in de voorkant zette, gaf hij daar ook z'n grijs metalen plaat.
Bovendien: je kunt een PC toch pas goed bekijken als-ie aan de zijkant opengaat? Lastig werken van onder of van boven.

Om welke kast gaat het? (foto's?)

Heb laatst zelf een oud beestje gehad hier met bovenop en onderop aan de achterzijde een drukknop. De kast zelf klapte open als een boek, om het even zo te noemen.

Wat je allemaal niet vindt tussen je oude rotzooi. Maar: help 's dan?

Wat dacht je van die schroefjes in de zijpanelen los te maken?

(djees die is oud zeg xD )

Ik ben van packardbell gewend dat het smiechtige kasten zijn.. Je krijgt het 1 pas los als het ander eraf is :p

Laatst bewerkt:
Hhmm, lastig kastje! Zie wel schroefjes zitten op de zijpanelen, die al los gehad?

Staat er een typenummer op de kast? Kan dat namelijk niet opmaken uit de foto's.

:mad::mad::mad:
Grrr.
Ik had al het idee dat het niets zou opleveren, maar toch maar losgeschroefd: de bovenkant komt dan los en wat zit daar onder? Een grijs metalen plaat. *zucht*
Er zitten nog twee schroefjes hoog aan de zijkant, maar die houden zo te zien de disk drive vast.

Vroeger wilden de fabrikanten niet dat je de kast openmaakte.:d:d:d (Fabrieksgeheim)

Vroeger wilden de fabrikanten niet dat je de kast openmaakte.:d:d:d (Fabrieksgeheim)

Neuh. Hij is open geweest; weet ik zeker. Er is direct na aankoop door m'n broer extra geheugen bijgeplaatst. En daarna is er nog iets ingemonteerd om de modem te laten werken (ja: stenen tijdperk: modem) :)

Is er een mogelijkheid om de kast via de voorzijde te openen? Las op het net dat dit vaker voorkwam bij hele oude pc's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan