Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tsja ddr-200 wordt niet standaard ingebouwd als je het zo ziet.PC2700 (333-MHz) or PC3200 (400-MHz) DDR SDRAM (non-ECC)
http://support.dell.com/support/edocs/systems/dim4600/en/4600i/sm/specs.htm#1119251
volgens mij zit er nu al gewoon ddr400 in...![]()
Ik zal iedereen even uit de droom helpen..... en ook gelijk alle onzin posts even ontwrichten:
Er zit helemaal geen DDR200 in die PC, maar DDR400!!!!!
En er staat niet voor niets DDR (=Doible Data Rate) in de naam van het geheugen:
2 x 200 = dus DDR400!
vandaar me knipoog....:d
Maar hij viel niet bij de andere mede-leden...
Dit mede-lid heeft best een idee waar het over gaat, alleen heeft dit mede-lid er even overheen gekeken dat pc2100 geheugen op 266mHz werkt en niet 200. Gelukkig ben jij feilloos mrmusic.Jouw knipoog had ik wel gezien en opgemerkt hoor
De mede-leden hebben zelfs geen idee waar het over gaat....
DDR (=Doible Data Rate)
Als het allemaal pc-3200 is dat is het :thumb: Al het geheugen is dan DDR-400.klopt ja 3200
ik heb ooit geheugen gewisseld met een andere pc van mijn zoon omdat ik 4 en die ander maar 2 slots had
er zat standaard 2x512 in en ik vermoed dat die ddr 400 uit mijne is gekomen dus kan kloppen wat je zegt.
Dit mede-lid heeft best een idee waar het over gaat, alleen heeft dit mede-lid er even overheen gekeken dat pc2100 geheugen op 266mHz werkt en niet 200. Gelukkig ben jij feilloos mrmusic![]()
het ddr-400 geheugen klokt zich dan wel terug naar ddr-200 snelheid.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.