domein kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

THWIT

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2009
Hallo allemaal,

Ik wil graag een website maken met een eigen domein.
Ik ben bereid hiervoor te betalen, maar wil niet heel erg duur uit zijn.
Omdat ik er (waarschijnlijk) voor moet betalen, wil ik wel zeker weten dat ik echt een goeie plaats heb gevonden om mijn domein te bestellen.
Mijn voorkeuren zijn:

- Ik wil er graag een websitebouwer bij hebben.
- Het liefst wil ik een .nl domein.

Ik hoop dat dit trouwens niet onder reclame thuis hoort...
Maar goed iemand een idee?

Groeten,

Roderikie

heb zelf argeweb en hosting2go geprobeerd, die laatste is vrij goedkoop... ze zijn allebei nederlands.

op dit moment heb ik zelf justhost.com, deze is engels/amerikaans, maar erg goedkoop voor unlimited datatransfer en unlimited space. daar kan je dan via paypal betalen

Ik zit zelf bij Strato en ben dik tevreden !!
Inclusief website bouwer ( Live Pages) .....

mijndomein.nl is ook wel interessant vanwege de jaarlijks gratis GB extra ruimte

Verder hoor ik ook goede verhalen over antagonist.nl

Ik heb nu iets gevonden dat me wel goed lijkt.
Maar er staat dat het controlpanel gebruikt maakt van DirectAdmin.
Ik ken een site die dit ook heeft, maar als je die site intoets zonder www. ervoor dan kom je al bij dat controlpanel. En dat vind ik er niet erg goed uitzien.
Is dit standaard als je DirectAdmin gebruikt?
Of ligt dat dan waarschijnlijk aan die site?

Nee, dat is niet standaard. Dat hoort helemaal niet. DirectAdmin is gewoon 'n hulpmiddel om je site te beheren, meer niet. Ik mag hopen dat je die site dan niet kunt beheren, want dan is 't helemaal fout.
Ik weet niet hoe je bij dat DirectAdmin terecht komt, maar als dat echt de DirectAdmin van die hoster is, dan zou ik niet graag daar 'n site onderbrengen.
Normaal genomen hoor je gewoon die site te zien te krijgen. Als de site niet wordt gevonden, om wat voor reden dan ook, hoor je gewoon de melding te krijgen dat de site niet wordt gevonden. En als de pagina niet wordt gevonden binnen de site zon' 404-pagina.
Maar dit is dus zeker niet zoals 't hoort en heeft niets met DirectAdmin te maken. Je hebt trouwen meer programma's voor 't beheren van sites, maar DirectAdmin is een van de bekendere.

Laatst bewerkt:
Ik zit bij www.webreus.nl goedkoop en goed!
Het beheerpaneel is geen DirectAdmin maar Plesk. Maar Plesk is een prima beheerpaneel.
Ook is er een gratis 'site bouwer'

Ik zit bij antagonist niet zo duur en echt een heel fijn admin panel.. met een hoop extra programma die allemaal automatisch geinstalleerd worden. :thumb:

Hier meerdere sites bij Antagonist, helemaal top!

En... domeinnnaam en super-hosting voor 2 euro per maand samen:D

oooh je rekent zo.. dan is het duidelijk.. (24 euro is wel ex btw)
als je via ideal betaalt ben je 29.74 kwijt voor een heel jaar.. ik vind ze toppie..!!!

Als je nog altijd op zoek bent: http://www.lico.nl/ kijk dan daar eens naar. De domein naam is gratis, verder kost het kleinste hostings pakket €10 in de maand.

Nog een tip, laat je niet foppen door gigantische schijfruimtes en dataverkeer etc, KLEIN beginnen is eigenlijk altijd een basisregel, uitbreiden kan later altijd nog als je website goed gaat lopen. Ook zijn gigantische schrijfruimtes en dataverkeer zoals 1000gb onzin zolang je geen filmpjes gaat streamen of extreem veel afbeeldingen hebt op je website

Lekker, advies, 120,- euro per jaar terwijl er al andere suggesties zijn van rond de 20 euro per jaar...

Lekker, advies, 120,- euro per jaar terwijl er al andere suggesties zijn van rond de 20 euro per jaar...

Lekker, antwoord, 120,- euro per jaar gaat over de hosting, het domein is hierbij volledig gratis...

Misschien langer dan 3 seconde kijken voor je iemand gaat afkraken :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan