Resolutie is te groot

• Onderwerp starter Onderwerp starter rmd
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rmd

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2010
Hoi

Mijn oude videokaart was niet goed meer. Nu is er een slechtere nieuwe in gekomen (Point of View Geforce FX5500 256Mb ddr ofzo) en loopt dus helemaal goed enzo alleen is de resolutie nu verkeerd en dat kan ik niet veranderen bij configuratiescherm. van alles geprobeerd maar krijg het niet normaal. is best een irritant probleem want alles is nu dus heel groot enzo.

screenshotje :

sysdc9.jpg

Als iemand een oplossing weet hoor ik het graag.

alvast bedankt! gr RMD

drivers al geïnstalleerd?

o en by the way je pc is niet beveiligd als ik dat rode puntje zo zie

Laatst bewerkt:
Op het bureaublad klik je op de rechter muisknop-->eigenschappen-->instellingen en daar staan de pixels. probeer het een beetje uit en dan krijg je uiteindelijk de goede.

rechtermuisknop op bureablad>eigenschappen>instellingen en dan beeldscherm resolutie aanpasse.

Op het bureaublad klik je op de rechter muisknop-->eigenschappen-->instellingen en daar staan de pixels. probeer het een beetje uit en dan krijg je uiteindelijk de goede.

Dat bedoelde ik ook. daar kom je ook via configuratiescherm. ik kan dat schuifje niet bewegen. blijft staan op 800x600.

Driver ja, ff downloaden in de gegeven links:thumb:

bij apperaat beheer rechtermuisknop op het gele vraagteken en dan details dan staat daar lange code die moet je hier even neerzette

Oh sorry ik had die post niet gezien door al die snelle antwoorden :P

Bedankt alvast allemaal .zal het even proberen! :D

Beetje off topic maar heb je geen virus scanner of zo. als je geen zin heb om die te kopen neem eentje die gratis is.

Had de computer net weer. Dus er zit nu intussen al weer een virusscanner op.

Trouwens. moet ik die nvidia drivers bij software verwijderen. opnieuw opstarten en dan gewoon de setup doen van die nieuwe driver ?

wil niet iets verkeerd doen

Eerst de oude verwijderen, dan de nieuwe installeren d.m.v. 1 van mijn links.

Ik heb de goede geinstalleerd en er is niks veranderd en kan het schuifje bij instellingen nog steeds niet veranderen.

ja vroeg hij automatisch dus ook gelijk gedaan.

en in de driver zelf in het programatje nwiz staat waarscijnlijk nvidia logo in je systeem vak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan