Mijn sub kraakt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

thowar

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2010
Hallo,

IK heb een probleem met mijn 5.1 speaker set van Sweex. Als ik geluid af speel dan kraakt mijn subwoofer heel er. Ik heb al veel gedaan om het te verhelpen: Speakers op nieuwe inpluggen, Realtek op nieuwe installeren, etc. Maar niks helpt. En het is pas zins de laatste tijd dat hij kraakt. Heb deze speaker set al ongeveer 2 jaar.

Besturing voor het geluid:
-Realtek hd audio
Speaker set:
-5.1 Subwoofer system 300 watt (Sweex)

Help mij alstublieft!

mvg,

Thomas S.

probeer zachtjes met je hand in het midden te duwen als het kraken op houd dan zit je speaker los en klappert die

Ik weet niet f ik het goed do maar dat gaat niet om dat er een soort van rooster voor zit.

weet ik gewoon het gedeelte wat heen en weer gaat dat kan los zitten en daardoor klapperen

volgens mij niet. wahnt als ik de bass schut dat hoor ik niks.

hoeft ook niet als er goede lijm op zit ;) anders zou die er uit vallen

controleer de randen of er geen klein stukje van 3cm los zit of speling op zit

alles zit er goed in en de kabels zien er goed uit niks dubbel gevouwen ofzo. :confused:

Als ik op het realtek icoontje klik en dan op geluid testen doet alles het goed alleen de Bass kraakt. Met muziek, film en games het zelfde.

dan zou het nog aan je versterker kunnen ligen en anders ligt het aan je sub
van wat ik nu allemaal lees zou 1 van de 2 vervangen nog een oplossing kunnen zijn :(

kun je het rooster er echt niet afhalen probeer het maar toch en dan moet je even als je geen muziek afspeelt of iets. Dan moet je eventjes een vibratie :o nabootsen met de hand in het midden van de speaker als je dan geschuur of gekraak hoor dan heb je je sub opgeblazen.
mvg merlijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan