Ik zoek gratis nieuwsgroepen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gtabestmodsever

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2010
hallo, ik ben op zoek naar gratis binaries nieuwsgroepen. het jammere is, mijn router onderstent geen ipv6. edit ik bedoel gratis newsserver ervoor geen payserver

Laatst bewerkt:
alle nieuwsgroepen zijn gratis ,alleen een payserver kost een paar euro en ipv6 heeft er niks mee te maken

Zoals als Bertus al zegt, nieuwsgroepen zijn gratis. Je hebt alleen een nieuwsserver nodig. Als jij bv. bij KPN zit, dan heb je er sowieso al een. Over het internet zijn genoeg gratis nieuwsservers verspreid die je kunt gebruiken in bv. GrabIt. Maar voor een paar euro in de maand kan je een payserver aanvragen, waarmee je oudere files kunt downloaden en meer connecties kunt openzetten.

Uhm, je bedoelt nieuwsgroepen om te downloaden? Kun je gratis vergeten, enige s dat je een aantal daagjes op proef kunt krijgen, en daarna moet je betalen. Kost maar n paar cent, en die centen zijn ervoor om je de kwaliteit te kunnen bieden.

Dus of even je spaarvarken openbreken, of na elkaar proefabbonnementen gan afsluiten:thumb:

@Thapriest

Er zijn genoeg gratis te vinden hoor ;). Op de site van FTD is er een speciaal topic aangemaakt met heel veel nieuwservers/payservers, waarvan een paar nieuwservers dus gratis zijn (niet een standaard die je bijvoorbeeld bij KPN krijgt).

Oh? Kun je me wijzen waar ze dan staan, heb ik nooit geweten:o
Met dezelfde kwaliteit als een pay??

Ik heb zelf HetNet, wat toen werd overgenomen door KPN, en toen had ik een tijdje geen internet. Toen heb ik een week een gratis nieuwsserver gehad die ik best goed vond. 7 connecties en hij download gewoon op normale snelheid. Maar natuurlijk is de kwaliteit van een payserver beter.

@Thapriest

Er zijn genoeg gratis te vinden hoor ;). Op de site van FTD is er een speciaal topic aangemaakt met heel veel nieuwservers/payservers, waarvan een paar nieuwservers dus gratis zijn (niet een standaard die je bijvoorbeeld bij KPN krijgt).

Mag ik die link alsjeblieft. Dan denk ik dat ik klaar ben!

Kijk eens rond op het FTD forum. Heb jij een account bij FTD? Een FTD account is heel handig bij nieuwsgroepen, zo kan je gezien wat er gepost/gespot wordt op de nieuwsgroepen.

Een voorbeeld:
KLIK

ik heb een account dus ga kijken.
ik kijk altijd op ftd dan download ik als torrent maar dat is langzaam.

[edit]ik ben ingelogd maar ik heb er geen toegangsrechten voor? [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
dat is niet echt wat ik zoek. Die daar staat doet het wel maar dat zijn text en ik zoek binaries! Wel bedankt
Deze bieden ook binaries aan, maar ja Payserver is altijd beter en bied meer omdat de retentie hoger is. Ik heb Eweka hiervoor en betaal 7,50 per maand. Dat haal ik me een uurtje downloaden er al uit.:p

Het gaat toch hier om de vraag gratis.
kijk eens hier Klik hier en vul dit in in je download prog.
retentie is dacht ik een 10 dagen maar weet dit niet zeker. Het is gratis en dat vroeg je.

ja,ja,:cool:

kijken nie kopen:d:d

Quote::shocked:
Niks is gratis, gratis is niks!:P

hallo, ik ben op zoek naar gratis binaries nieuwsgroepen. het jammere is, mijn router onderstent geen ipv6. edit ik bedoel gratis newsserver ervoor geen payserver

Bij welke internet provider zit je? Er zijn bepaalde internet providers die bieden gratis nieuwsgroepen aan. Natuurlijk wel minder dan een payserver, maar het is altijd goed om mee te beginnen. Kun je later altijd overstappen op bv. Eweka.

Bij welke internet provider zit je? Er zijn bepaalde internet providers die bieden gratis nieuwsgroepen aan. Natuurlijk wel minder dan een payserver, maar het is altijd goed om mee te beginnen. Kun je later altijd overstappen op bv. Eweka.

ik zit bij Caiway. Die heeft het voor 5 euro per maand. dat vind ik te duur!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan