Casemod Haf 932

Status
Niet open voor verdere reacties.

menmoeder

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2008
Hey iedereen,

Dit is een kickoff voor mijn nieuwe build.

Aangezien ik zeer graag pakjes krijg, heb ik aan marco van Cooler Master een pakje gevraagd. En uiteraard gekregen. Ik was zo blij als een kind, toen het aankwam. Want ik hou héééél véééél van pakjes! En zeker van die zeer grote waar een case inzit.

Ik ga dus een Cooler Master Haf 932 Modden!

Allereerst, de hardware die er in komt :
- Cpu : Intel Core i7 860
- Cpu Cooler : Prolimatech armagedon Met push pull van sharkoon power 140mm.
- Moederbord : Msi p55-GD80
- Grafische kaart(en) : 2x MSI GTX460 HAWk in SLI.
- Geheugen : Corsair XMS3 8gb DDR3 Quad Kit 1600Mhz.
- Harddisk : 2x Corsair 32gb Nova series in raid-0, en voor opslag 1x Western Digital 1tb Green power 7200rpm.
- Optische Drive : LG BH10LS30 .
- Voeding : Cooler Master Silent pro M850Watt.
- Case : Cooler Master Haf 932.
- Memory Airflow : Corsair Dominator fan.

Voila, dit op kwazi hardware. Aangezien ik een fan van fysica ben, en vrij veel met aerodynamica bezig ben in het leven. Zal alles op lucht worden gekoeld.

Updates volgen zeer snel.

Mvg,
Levi.

Deze Case mod is mede mogelijk gemaakt door 2 personen die mij sponseren. Namelijk Marco van Cooler Master Nederland, die mij voorzag van een Cooler Master Haf 932 en verscheidenen fannen. Ook Eddy van I.T-Service.be heeft zeker niet ondergedaan, hij heeft mij met een fancontroller gesponserd die ik zeker en vast goed kan gebruiken!
Bij voorband, dank aan beide!

Laatst bewerkt:
Jep jep, ik post sebiet wat foto'tjes want heb al alle popnageltjes er uit geboord. Dus momenteel blijft er ook niet zoveel over van een case :p. Is meer een bouwdoos ;).

hoop dat de foto's snel zichtbaar zijn! kan ik misschien wat inspiratie opdoen!

Ben benieuwd, altijd leuk een Casemod projectje volgen.:)

Voila zoals ik zei : hier wat foto's!

Mijn groot pakje! Ooh, nogmaals ik hou echt van pakjes :D.

1300375620-150.jpg

Zeer goed ingepakt, de case was er zonder beschadiging aangekomen.

1300375620-151.jpg

En hier is ze dan, de case se!

1300375620-162.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Update 1

Hey iedereen,

Eerst, even mijn nieuwe sponser bedanken!

Na bijna hersteld te zijn van een keelonsteking, voelde ik me vandaag toch goed genoeg om terug te gaan modden. Heb nog 'verlof' door mijn ziekte, en was het beu om weeral eens een dutje te gaan doen. Dus lekker naar buiten in het zonnetje gegaan, en gemod :D.

Ik had nog een pakketje van Marco van Cooler Marco aangekregen, met daarin heel wat fannetjes :)!

1300375875-610.jpg

1300375875-611.jpg

Dan, hier heb je enkele foto'tjes van de hardware (voor de liefhebbers ;).)
1301319770-020.jpg

1301319800-80.jpg

13013198610.jpg

Vervolgens alle popnageltjes uit de case verwijderd. Zodat ik ze volledig zwart kan spuiten!
1300377279-621.jpg

En dit ben ik nu, nog met men halve keelonsteking :(.
(niets van het brood van aan trekken, is voor mijn paardjes :D!)
1300377279-636.jpg

1300377279-622.jpg

1300377279-624.jpg

Voila, nadat ik de case volledig had 'ontopt' was het tijd voor te schilderen. Maar dit is nog maar gedeeltelijk vandaag gebuirt. Zat echt te knoeien met het tool systeem van de 5.25" bays. Djeeses, om deze er af te krijgen, echt een lomp systeem!
1301319661-040.jpg

Achteraf ook nog het moederbordtray kunnen schilderen.
1301319708-730.jpg

Ook nog fannetjes gesleeved :).
1301321022-890.jpg

Ik zal ook even uitleggen wat ik nog allemaal van plan ben te doen met de case!
Wil veel met acryl werken, ik ben van plan in het bovenpanel en side panel alle mesh weg te cutten, en in de plaats acryl zetten. Hier ga ik ook fanhols in snijden. Hopelijk gaat BLC antwerpen nu in op mijn aanvraag voor sponsering. En kan dit met een lasercutter gebuiren. Zo niet, dan doe ik het met de hand :D!

Ik ben vanzin, om bovenin 3x bleu led fans te zetten, en in de zijkant 4x bleu led fans. Verder vanvoor ga ik een Cooler Master mega Flow bleu led gebruiken. En voor vanachter weet ik het nog niet zeker. Omdat ik aan het twijfelen ben! En vraag daarom mee jullie mening!

Of terwijl zet ik mijn prolimatech armagedon, met 2x 140mm fannen. Deze maakt dan nog eens lawaai, maar haalt mijn cpu overklocked op 4ghz niet boven de 50 graden.
En dan plaats ik vanachter een 140mm fan. (blue led uiteraard.)

Of, ik plaats een Corsair H50 met push pull van blue 120mm led fans. Uiteraard presteert deze wel een 10 � 15 graden minder als mijn prolimatech, maar is stiller.

Dus wat is jullie mening?

Voila, hoop dat jullie zo een beetje een gedacht hebben :D?

Tot de volgende update!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit.:thumb:

Wel een verzoek om alle "Coolermaster / Webshop" reclame uit je berichten te halen.

Waarom juist, mag toch.. Zij sponseren mij :).
Of enkel nog bij updates? Voor de rest wil ik ze er wel uithalen, maar enkel nog bij updates plaatsen :)?
En daarmee bedoel ik dan enkel logo's.

Laatst bewerkt:
Zij sponseren jou misschien, maar wij hebben ook met Sponsoren te maken. Daarbij hebben wij ook bedrijven, die betalen voor reclame te maken. Graag helemaal weg. Tekstueel kun je in het eerste bericht aangeven, dat je hulp van het bedrijf krijgt.

Laatst bewerkt:
Oke, in dat geval begrijp ik het ;), toch nog blij dat ik er wel iets van mag zetten :).

Is gebeurd ;), ergens uiteraard wel spijtig. Maar aan te nemen aangezien jullie ook met sponsers zitten :).
Maar crash zou jij eigenlijk op mijn vraag willen reageren van :

"Ik ben vanzin, om bovenin 3x bleu led fans te zetten, en in de zijkant 4x bleu led fans. Verder vanvoor ga ik een Cooler Master mega Flow bleu led gebruiken. En voor vanachter weet ik het nog niet zeker. Omdat ik aan het twijfelen ben! En vraag daarom mee jullie mening!

Of terwijl zet ik mijn prolimatech armagedon, met 2x 140mm fannen. Deze maakt dan nog eens lawaai, maar haalt mijn cpu overklocked op 4ghz niet boven de 50 graden.
En dan plaats ik vanachter een 140mm fan. (blue led uiteraard.)

Of, ik plaats een Corsair H50 met push pull van blue 120mm led fans. Uiteraard presteert deze wel een 10 � 15 graden minder als mijn prolimatech, maar is stiller."

Wat is jouw mening?

Bedankt voor het aanpassen.:)

Veel led fans, zou ik persoonlijk zeggen. Zou dan eerder een CCFL gebruiken, als je een blauwe gloed wil. Zoals je mogelijk al op mijn site gezien heb, vind ik groen/blauw combinatie mooi.

Heb ik al eens gekeken, maar daar is het echter niets te laat voor :p, heb de case al gedeeltelijk geschilderd. Anders had ik mijn 5.25" bays groen gespoten. En dan zo groen met blauw kunnen combineren. Maar led fannetjes zullen zeker niet ontbreken. Ga vooral deze gebruiken!

COOLER-MASTER-Blue-LED-Fan-(Rifle-Bearing)-SKU00409575_0.gif

Vind deze echt prachtig, en ze verplaatsen nog eens zeer stil heel veel lucht. Dus niets op aan te merken he :)!

Ik hou er niet van zoveel led fan's. Zijn wel mooie fan's.

Ik weet niet, dat zullen we op het einde zien he ;).
Maar voor CCFL's, ik heb hier echt geen ervaring mee... Je bedoeld zo ledjes die je nog eens op een controller moet aansluiten he? Of begrijp ik je verkeerd, en zijn het gewoon neon lampjes?

CCFL is erg vel. Ik had hier 2 balkjes van 30cm, (ja, ik had een redelijk mislukte casemod, broertje kocht een nieuwe case, dus ik zijn oude case overgenomen, pas allemaal net (CM Elite 3(3?)5).

Zodra ik de balkjes aan had, en het was donker in mijn kamer (van 3 bij 2.5), was mijn hele kamer verlicht.

Haha, tja, maar je moet normaal gezien een controller hebben (of zelf maken) om het voltage te regelen he ;), toch geen volle 12V erop? of hoeveel het ook mag zijn :).
Mar probeer toch eens verder te modden? Is toch altijd leuk, en aangenaam! Je vind elke keer wel iets opnieuw om te modden, en om fouten weg te werken... En een case mod hoeft niet per se duur te zijn hé!

Ik had altijd de kleinere CCFL versies(15 cm) deze zijn minder vel. Daarbij langere draden gebruikt van de inverter naar de CCFL, dimt het licht ook nog wat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan