Borrelnoot
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 okt 2006
Hoi
ik had naar aanleiding van mijn eigen topic ( klik ) windows vista geheel opnieuw geinstalleerd op mijn pc. alles er netjes opgezet, zelfs alle drivers up to date, en windows zelf ook helemaal, prima dus
. Althans dat dacht ik, want ik word regelmatig geteisterd dat windows vista ( premium ) spontaan bevriest, en ik geen enkele andere noodzaak vind dan de pc uit te drukken, en opnieuw aan te zetten.
dit gebeurt 1 keer per dag, of soms om de dag, er zit geen structuur in verder. Soms gebeurt dit tijdens gamen ( niet zware games ) en soms tijdens een simpele chat op facebook. Het volgende heb ik al gedaan:
Temperaturen gecheckt temperatuur van de cpu is rondom 44 graden, andere temperatuurweergaven zijn 36, 25 en 43. ( normaliter is de cpu temp lager, maar op een warme dag zoals vandaag, is hij hoger dan normaal )
pc gecheckt op stof, is recent nog onder handen genomen.
drivers gecheckt, allen up to date ( recent bijgewerkt )
Vista premium up to date.
pc specs zelf:
Acer aspire T671
Intel pentium dual core 2X 2.80GHZ
4GB ram, 250 GB sata harde schijf
Windows vista premium 32bit
mochten er meer vragen zijn, of mocht ik iets hebben vergeten, dan hoor ik het graag
.
Ik heb dit toen eerder gehad, maar later was het verdwenen door een handeling waar ik nog steeds niet achter ben.. ik heb voor de zekerheid een ubuntu cd gedownload als eventuele alternatief, want ik word toch wel erg geirriteerd hiervan..
maar hoop samen met jullie achter dit euvel te komen en op te lossen 

dit gebeurt 1 keer per dag, of soms om de dag, er zit geen structuur in verder. Soms gebeurt dit tijdens gamen ( niet zware games ) en soms tijdens een simpele chat op facebook. Het volgende heb ik al gedaan:
Temperaturen gecheckt temperatuur van de cpu is rondom 44 graden, andere temperatuurweergaven zijn 36, 25 en 43. ( normaliter is de cpu temp lager, maar op een warme dag zoals vandaag, is hij hoger dan normaal )
pc gecheckt op stof, is recent nog onder handen genomen.
drivers gecheckt, allen up to date ( recent bijgewerkt )
Vista premium up to date.
pc specs zelf:
Acer aspire T671
Intel pentium dual core 2X 2.80GHZ
4GB ram, 250 GB sata harde schijf
Windows vista premium 32bit
mochten er meer vragen zijn, of mocht ik iets hebben vergeten, dan hoor ik het graag

Ik heb dit toen eerder gehad, maar later was het verdwenen door een handeling waar ik nog steeds niet achter ben.. ik heb voor de zekerheid een ubuntu cd gedownload als eventuele alternatief, want ik word toch wel erg geirriteerd hiervan..