Need for Speed Hot Pursuit lagt zonder reden.......

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubbels

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2011
Ik heb zaterdag NFS Hot Pursuit gekocht, maar hij lagt, zowel op normale settings als op de lage.

En dat terwijl mijn pc de aanbevolen systeemeisen haalt.
Mijn specs:
Core2Duo @ 2,67 gHz
4 GB ram
320 mb GeForce 8800GTS
Win. XP 32-bit

Alle drivers zijn ook up to date.

Wat kan dit zijn?

windows xp op een dualcore kan niet!

je haalt niet het maximale uit je pc.
koop windows 7 en je probleem is opgelost

Denk niet dat dit waar is.

Ik speel namelijk o.a. GTA IV, BRINK, MoH 2010 en Black Ops allemaal op medium tot high settings (sommige helemaal op high)..........

Ik bedoel alleen maar dat ik het vreemd vindt, aangezien Brink bijvoorbeeld veel hogere eisen heeft........

ja maar jij beseft je wel dat windows xp uit 2001 komt.
en dat die spellen veel nieuwer zijn?

Ja, ik besef me dat XP ondertussen oud is geworden.
Maar ik besef me ook dat tot nu toe (bijna) alles nog als een zonnetje draait op XP, en ook dat er nog steeds vrij veel XP-gebruikers zijn...

Maar volgens mij dwalen we van het echte probleem af....

schakel eens je anti virus systeem uit ;)

maar Need for Speed Hot Persuit dat is een heel heel erg oud spel wat op windows 95 draait miss ligt daar het probleem wel want het spel is van 1998 ;)

ik heb het zelfs op een pentium 3 gedraait liep soepel :)

Laatst bewerkt:
oke probeer dit:

ga naar de snelkoppeling.
rechtermuisklik op de snelkoppeling >> eigenschappen >> comptabiliteit >> compabiliteitsmode >> windows 98

dan toepassen > OK.

kijken of hij het doet.

Sorry jongens, vergeten te zeggen... :o

Het gaat om NFS Hot Pursuit 2010.....

ja pff..

windows uit 2001 en een spel uit 2010.
dan vraag je om problemen.
Ik raad je aan om gewoon over te stappen naar een ander besturingssysteem.

ja pff..

windows uit 2001 en een spel uit 2010.
dan vraag je om problemen.
Ik raad je aan om gewoon over te stappen naar een ander besturingssysteem.

het grooste probleem ben jij wel allemaal onzin wat je allemaal verteld help hem gewoon dan deze onzin ik heb ook windows XP op een hele goede pc en er is niets mee

een os heeft er niets mee te maken met dit probleem

ik zou het probleem echt niet weten waarom deze game niet wil draait ik zou denken aan virusen

het kan ook de videokaart zijn die te zwak kan zijn daar gok ik op dat het kan zijn

Laatst bewerkt:
Hoi,

Volgens deze moet het makkelijk kunnen mits dat de kaart niet in orde is ,en zijn je drivers up to date en welke voeding hangt er in en is in je eerste bericht je aanwezige pc hardware of de eisen?

Laatst bewerkt:
het grooste probleem ben jij wel allemaal onzin wat je allemaal verteld help hem gewoon dan deze onzin ik heb ook windows XP op een hele goede pc en er is niets mee

een os heeft er niets mee te maken met dit probleem

ik zou het probleem echt niet weten waarom deze game niet wil draait ik zou denken aan virusen

het kan ook de videokaart zijn die te zwak kan zijn daar gok ik op dat het kan zijn

met een dualcore + xp red je het gewoonweg niet!

Maar ik stop er mee want niemand luistert.!:evil:

Hoi Dono ,

We luisteren wel maar gezien de systeemeisen zou het toch moeten of hebben die het ook mis?

met een dualcore + xp red je het gewoonweg niet!

Maar ik stop er mee want niemand luistert.!:evil:

windows XP en een dualcore red je zeker wel

vind je het gek dat niemand naar je wil luisteren met die onzin wat je verteld dat xp niet goed er op wil draaien

Nee er word niet naar mij geluisterd.

je haalt gewoonweg meer uit je dual core processor als je vista of windows 7 gebruikt.

waarschijnlijk word de helft werkelijk maar gebruikt met xp.

Hoi heren laten we het vriendelijk houden we doen het allemaal met de beste bedoelingen om de topic starter te helpen daarom
maar mijn vraag blijft staan hebben die de systeem eisen geven het dan allemaal mis?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan