PC tript Hem

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Phenom X4 mag maximaal 70 graden worden, de Black Edition zelfs maar maximaal 61 graden.

Dus ziedaar je probleem, er is iets mis met je CPU koeling!

is het ook handig dat ik me PC even hellemaal laat afkoelen voordat ik er mee aan de slag ga, En waar kan ik goede koelpasta daar voor krijgen? Mvg,

Koelpasta bij een goede onderdelen winkel. Alternate in Ridderkerk bijvoorbeeld heeft dit. 2 gram is genoeg.

Ron

is het ook handig dat ik me PC even hellemaal laat afkoelen voordat ik er mee aan de slag ga, En waar kan ik goede koelpasta daar voor krijgen? Mvg,

In elke pc winkel, dus NIET MediaMarkt, BCC, maar een computershop.

Tegen de tijd dat je het hebt is je pc wel afgekoeld hoor :)

Oke en als de processor aan het koelblok blijft hangen? hoe zit dat dan?

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Denk dat het verstandig is om bij de plaatselijke pc winkel een tubbetje koelpasta te halen de huidige van de processor en koeler af te halen en een korreltje van de nieuwe dan op de processor en dan de koeler erop zetten.En kijken hoe het dan gaat.

Zie de handleiding die mrmusic en ik hebben gegeven. Moet soepel gaan maar natuurlijk kleeft de pasta wel wat. Niets forceren

Ron

Dat komt door de oude pasta die er tussen zit.

VOORZICHTIG ronddraaien en de koeler verwijderen

Oke, ik zal straks eerst koelpasta halen, mr music kan jij anders op skype komen en mij helpen? ik zie dat je skype hebt.. Alvast bedankt

Oke, ik zal straks eerst koelpasta halen, mr music kan jij anders op skype komen en mij helpen? ik zie dat je skype hebt.. Alvast bedankt

Helpen doen we hier op het forum, niet op een andere manier.
Zo hebben anderen er ook nog iets aan!

dat is waar ;) ik zal straks computer store en dan even koelpasta halen ik laat van me horen

Wellicht kan je met youtube een filmpje vinden; zoeken op processor vervangen of zo. Kan hier zelf niet kijken, baas vindt youtube niet leuk

Ron

Geen idee, maar....

Oude pasta kun je makkelijk verwijderen met een doekje met wat alcohol, nieuwe pasta uitsmeren met b.v. een bankpasje oid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan