AGP-videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrSvennie93

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2011
Hallo,

Ik heb vandaag mijn "rommel-pc" in gebruik genomen.
Het enige probleem is de grafische kaart. Dit moederbord, Dell Optiplex GX270, heeft alleen een onboard-videokaart. (32 MB)
Hier is meer informatie van mijn moederbord:
http://surplusandparts.com/index.php?main_page=product_info&products_id=43
Op positie 9 kan een AGP-videokaart. Ik wil een AGP-videokaart maar waar moet ik nog rekening mee houden bij aanschaf van zo'n videokaart??

Mvg,

MrSvennie93

Geinig dat je eerst vraagt waarom TS om een AGP vraagt terwijl 'ie PCI heeft, en daarna linkt naar AGP ipv PCI..

@freestyler12:En daarbij...is agp8x nog altijd beter als een pci;)

Laatst bewerkt:
Ja die zou kunnen.Maar is er 1 uit een oudere generatie.
Waar je wel op moet letten is dat je een low profile kaart nodig hebt.Je geeft in je openings post de gx270 als bord maar dat is de pc.

Ik zal ook nog even kijken naar iets geschikts.Budget??

Laatst bewerkt:
Het is volgens mij tevens de naam van het moederbord. maar inderdaad een low-profile nodig, maar dat is hij ook. Kan iemand mij een voorbeeld geven van een nieuwere generatie dan?

Jazeker...is net ff wat beter als degene die jij linkte.
Een hogere agp videokaart gaat verder niet lukken bij je want dan kom je o.a.met je voeding in de knoei.

Nieuwe videokaart installeren

Hallo,

Ik ben een leek op het gebied van videokaarten, maar ik heb een vraag.
Moet ik de driver eerst installeren voordat ik de videokaart erin plug?
Of wordt de videokaart automatisch gedetecteerd?
Morgen krijg ik mijn videokaart binnen
Videokaart: Asus HD3450
Mvg,

MrSvennie93

Gooi eerst de oude drivers weg. Voor de rest de CD in je pc doen en installeren die drivers en desnoods updaten na de nieuwste versie.

Hoi,

Eerst eventueel de driver van de oude kaart de-installeren dan pc uit oude kaart eruit dan nieuwe kaart erin pc aan zetten dan de driver voor de nieuwe kaart installeren.

Dan gewoon de nieuwe erbij doen, en driver installeren, dan schakelt hij wel die on-board zit.

Hoi,

Schreef ook eventueel;);) dan dus kaart er in pc aan en dan driver installeren.

Dankje;) Als het morgen gelukt is, laat ik het via dit bericht weten en dan sluit ik dit venster af als opgelost;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan