Samsung Galaxy Ace

Status
Niet open voor verdere reacties.

compt

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2010
Ben van plan om binnekort de Samsung Galaxy Ace te kopen.

Heeft iemand ervaringen met deze mobiel? Weet wel dat er een standaard procesor in zit. En voor de rest mijn wenssen nm. Wifi,bluetooth,android,minstens 5mp camera 640p filmen.

Wat zijn jullie ervaringen (Als je niet naar het merk kijkt , want de service was slecht toen ik beldde voor mijn oude mobiel, maarja overweegte toch voor voor een Samsung) of een andere? Dan zoek een een mobiel met mijn wenssen die niet duurder is als €200 (euro)

Normaal reageer ik niet vaak op deze topics maar moet zeggen dat de Wildfire S een erg fijn toestel is.
Ken diverse mensen die hem hebben en hij is compact maar krachtig en enorm compleet. Tussen die twee zou dat ook mijn keuze zijn eerlijk gezegd......

Ik heb de samsung galaxy ace, goedkope telefoon met toch alles van android erop.

't is een alleskunner, maar blinkt nergens in uit.

De Samsung Galaxy Ace is een prachtige goed werkende middenklasse smartphone. Zeker wanneer je hem
root en een custom rom erop zet gaat het toestel zeker nog beter presteren.
Wij zijn binnen ons bedrijf sinds kort de (gelukkig) van Windows Mobile devices omgeschakeld naar Android
devices en hebben hierin ook de Galaxy Ace gekozen.
Tot nog toe bevalt ons de Galaxy Ace perfect. Hij kan alles maar zoals Harm ook al zei hij blinkt nergens in uit
maar dat is voor onze doeleinden ook niet nodig.

Rooten wil zeggen dat je taken kan uitvoeren als beheerder, hiernee heb je veel meer mogelijkheden. Hierdoor heb je de mogelijkheid om er een custom rom op te zetten. Dit is dus een rom die niet standaard is maar gemaakt door iemand met veel meer mogelijkheden dan de standaard rom die erop staat.
Voordat je daar aan gaat beginnen lees eerst alles goed door.

Heb hem toch maar gekocht en gisteren binnen gekregen. Ben totnu zeer tevreden mee. Hartelijk bedankt voor alle reacties. en dat rooten laat ik nog maar niet doen/

Oke ik zal er naar kijken , en ik kon nog wel iemand die hier verstand van heeft, die bij mij in de buurt woont

Dat is heel verstandig dat je er iemand naar laat kijken die er wat vanaf weet. Nogmaals eerst heel goed lezen anders
als je iets niet goed doet loop je het risico je telefoon te bricken!

Ik heb deze ook echt een super telefoon
ik had eerst een iphone 4
ik moet wel eerst zeggen dat de galaxy ace alles kan wat een iphone ook kan!
de foto's zijn mooi

zeker kopen!
wildfire s is ook wel mooi maar klein en dik

Ik heb hem nu al een week en ben er zeer tevreden en blij mee , en dat voor maar 190 euro simlockvij :D

300 euro?????? :o wow dan heb je jezelf flink laten afzetten. Ik weet dat de prijzen sterk verschelen van bedrijf
tot bedrijf maar zoveel is wel heel erg veel!!

Je zou denken dat iemand die Helpmij weet te vinden ook wel de beste prijs boven tafel kan krijgen...

Overigens was die van mij gratis bij een abbo, maar dat telt in dit verhaal natuurlijk niet...

Laatst bewerkt:
Grappig, waar ik mn Ace vandaan haalde kon ik kiezen tussen wit en zwart. Zijnde een mannetje, de laatste keer dat ik controleerde, koos ik logischerwijs voor zwart. Na levering bevatte het doosje een Ace mat zwarte achterkant en nog een losse witte achterkant erbij. Service van de zaak zullen we maar zeggen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan