Geen budget game computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Christiaan123

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2012
Berichten
8
Hallo,

Ik heb geen budget en wil een zo goed mogelijke computer. Ik game vooral en natuurlijk de gewone dingen (word). Wat raden jullie aan?
Besturingssysteem wordt Windows. Ik wil alleen maar 1 videokaart!
Stel het systeem wat jou het beste lijkt samen.

Bij voorbaat dank.

Chris
 
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Ik begrijp dat je geen budget hebt maar als je meld wat wel je budget is zou makkelijker zijn. en gaat het alleen om de pc of ook om de randapparatuur en monitor.
 
Laatst bewerkt:
Geintje zeker of een nul te veel:p

ps. en dat kan je zelf ook bedenken inderdaad kan je heel goed bij alternate
 
Laatst bewerkt:
Nee het is geen geintje ik heb 3000 tot 4000 euro te besteden. Ik wil zelf een computer bouwen en wil jullie mening wat het beste lijkt. Wat is voor jullie de ultieme computer met de beste hardware?
 
Hoi,

Als het geen geintje is geef dan zelf eens een voorzetje .;)
 
IK dacht aan een intel Desktop Board DX79SI, Intel Core i7-3960X Processor Extreme Edition (15M Cache, 3.30 GHz) en GeForce GTX 590.
Maar wat is jou ultieme computer modag?
 
Hoi,

Heb ik al z'n beetje zie in mijn profiel mijn systeem
 
Oke, netjes.

Wat is het beste moederboord op de markt nu, naar jullie mening. En ook de beste videokaart?
 
Hoi,

De ASUS Rampage IV Extreme/BATTLEFIELD 3 en de 6990 van amd of even wachten op de 7970 in crossfire
 
heb je 1 scherm of meerdere en wat voor resolutie speel je??
Als het bv 1920x1080 is, dan is een 6990 / GTX590 in mijn ogen gewoon weggegooid geld.

Gamen en word.. lol en dan 3 a 4 duizend euro neer tellen voor een PC..
Als je toch van je geld af wilt, weet ik nog wel een rekening waar het naar toe kan.

maar bv dit:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...225309]=1&product[473051]=1&product[426962]=1

ruime behuizing, 1000W stille voeding, GTX590, 250GB SSD (sata600), 1TB samsung F3 voor opslag, 16GB ddr3 geheugen, blueray brander.
Misschien nog een geluidskaart??

Of als je nog meer kwijt wilt een Asus mars 2 graka (GTX580sli op 1 kaart 1300,-)
 
Hoi,

Denk dat we het ook met een knipoogje moeten nemen;)
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Het budget wat je noemt is kort gezegd overdreven. Bedenkend dat wat je nu aanschaft volgende week alweer "oud" is. De gamemakers ook niet stil zitten en als je op high end pc wil blijven, je regelmatig weer zal moeten upgraden.

Voor ongeveer 1500~2000 euro kun je een goede high end pc aanschaffen en hou je nog over voor eventuele upgrades later.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan