PC boot niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0164

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2012
Berichten
80
Hallo,
Ik heb 2 modules van 4GB Werkgeheugen bijgekocht. Mijn moederbord heeft 4 slots en als ik die nu allevier bezet met 4 balkjes van 2GB(DDR 1333Mhz), krijg ik geen beeld meer als ik mijn PC opstart. Als ik de nieuwe 2 balkjes eruit haal boot hij weer wel...

Hopelijk weet iemand meer.

Alvast bedankt:thumb:
 
Hoi,

Denk dat je wat meer info moet geven zoals bv. welk moederbord of als het een merk pc is hiervan en welk oud geheugen je al hebt.
 
Hoi Modag,

Moederbord is Packard Bell FIH57, en het werkgeheugen dat er al in zat waren 2 balkjes van 2GB 1333Mhz DDR3, ik heb dezelfde 2 erbij gekocht maar dan van een ander merk.
Sorry voor onnodige quote :)
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Probeer de twee nieuwe eens alleen en als dat werkt een oude en een nieuwe
 
Hoi,
Alleen de 2 nieuwe erin werkt ook niet, maar als ik 1 van de nieuwe erin doe wel. Maakt niet uit welke van de 2.
 
Hallo,
U zei probeer eens alleen de twee nieuwe. Dat werkt niet. Toen heb ik het geprobeert met 1 van de nieuwe(dus zit er maar 1 module in de PC) en dat werkt wel.
Dus het werkgeheugen is niet defect.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Vreemd dat het niet werkt maar ik ben toch benieuwd of het ook met 1 oude en een nieuwe werkt.
 
Heb nu 1 oude en 1 nieuwe erin zitten en dat werkt...
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja oke ,en nu een oude erbij en als die wel werkt wisselen voor een nieuwe, snap het ook niet waarom het niet gewoon werkt maar zo komen we misschien ergens.
 
Ik heb er nu 1 oude en 1 nieuwe inzitten, je wil dus nu dat ik er nog 1 oude bij doe zodat er 3 inzitten?
 
Hoi,

Ja proberen maar werkt het met de oude dan proberen met de nieuwe
 
Werkt niet...:(

Conclusie: Meer dan 4GB erin=werkt niet.... terwijl het moederbord tot 8GB ondersteund.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ben niet zo bekent met merk pc's is er in de bios geen optie om meer geheugen te kunnen gebruiken ik zit zomaar even mee te denken hoor misschien dat een ander nog een beter idee hebt want je zou toch zeggen dat het gewoon moet werken:evil:
 
zijn de 2 nieuwe geheugenbalkjes hetzelfde? ik denk dat 1 van de nieuwe geheugenbalkjes niet compitable is of kapot is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan