Zal ik deze pc kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KelvinVink

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2013
Hallo

Ik ben al een tijdje opzoek naar een pc.
Toen viel deze pc mij op het oog( Budget pc). http://tweakers.net/reviews/2876/5/...uari-2013-budgetgame-en-basisgamesysteem.html
Ik wil er vooral minecraft ( Graag boven de 100 fps) en dat soort games mee spelen ( Need for speed world)
Dus mijn vraag was of dat op deze pc mogelijk is?

En kunnen jullie dan misschien ook een andere pc samenstellen die misschien beter is

Budget = Rond de 400 500 euro ( Omdat ik ook nog een monitor er bij moet kopen)

Doel= Ik wil er vooral minecraft mee spelen ( Boven de 100 fps)

Omgeving= De omgeving maakt voor mij niet heel veel uit

Besturingssysteem = Ik hoef er geen besturingssysteem bij want ik heb het cd'tje al thuis liggen.

Opties / randapparatuur = Niks

Groetjes Kelvin

Laatst bewerkt:
Sorry dat ik het er niet bij heb gezet maar ik bedoel het budget systeem

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor het reageren ik zal eens kijken!
Maar hoe de pc er nu voor staat kan ik er dan minecraft mee spelen boven de 100 fps?

Ja absoluut, maar ik zou toch gewoon de BBG nemen met de HD 7870 XT die sander had geselecteerd.

Pc zoeken

Hallo

Ik ben al een tijdje opzoek naar een pc.
kunnen jullie een pc samenstellen ?

Besturingssysteem = Ik hoef er geen besturingssysteem bij want ik heb het cd'tje al thuis liggen.

Opties / randapparatuur = -

Groetjes Kelvin

Welkom op Helpmij.nl. :)

Ik heb je tweede gemaakte topic bij je eerste topic gezet. Gaan beide over het aanschaffen van een PC. Je binnen 24 uur je topic titel nog aanpassen via "Aanpassen > Geavanceerd" van het eerste bericht. Eventueel wil ik het wel voor je aanpassen.

Hahaha dankjewel . Ik moet nog alles een beetje ontdekken maar blij dat jullie mij daar op wijzen!

Ik zoek een pc

Hallo,
Ik zoek nog een pc waar ik redelijk mee kan gamen.

Opties / randapparatuur = Monitor en toetsenbord

Graag even deze vragen invullen, scheelt weer wat tijd voor de mensen die je echt gaan helpen.

- Wat is je bedrag voor het monitor en toetsenbord?
- Hoeveel inch en welke resolutie wil je voor de monitor?
- Wil je dat hij in elkaar gezet word voor je of ga je hem zelf in elkaar zetten? ( Raad ik je wel aan, want daar bespaar je al gauw 60 euro mee en met jouw budget heb je het geld echt nodig voor de pc zelf )

@kelvinvink,

Wederom een vraag met het zelfde onderwerp even samengevoegd na twee dagen is het niet nodig om weer zelfde vraag te stellen even op letten svp.

@ vanschagen misbruik melding is voldoende:thumb:

Laatst bewerkt:
Graag even deze vragen invullen, scheelt weer wat tijd voor de mensen die je echt gaan helpen.

- Wat is je bedrag voor het monitor en toetsenbord?
- Hoeveel inch en welke resolutie wil je voor de monitor?
- Wil je dat hij in elkaar gezet word voor je of ga je hem zelf in elkaar zetten? ( Raad ik je wel aan, want daar bespaar je al gauw 60 euro mee en met jouw budget heb je het geld echt nodig voor de pc zelf )

Wat is je bedrag voor het monitor en toetsenbord ? Ik heb al een beeldscherm gezien van 120 euro en een toetsenbord van 30 dus 150 euro
- Hoeveel inch en welke resolutie wil je voor de monitor? Die is 22 inch
- Wil je dat hij in elkaar gezet word voor je of ga je hem zelf in elkaar zetten? Euhmm het liefst in elkaar gezet worden dan betaal ik maar iets meer

ik zag vandaag een mooie led monitor van 23 inch was afgeprijst naar 90 euro
bij de aldi

Dan kan je beter effe wachten tot april, want dan zijn de prijzen wellicht goedkoper en andere componenten uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan