Wie kan mij helpen met mijn script van registreren en database?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik moest mappen maken.
die heb ik geuploaded met total commander.
en ik heb mijn eigen index ook geuploaded, gewoon los.

dit wordt volgens mijn de langste topic ever waarvan ik aan mee gewerkt heb en dan nog niet snappeen hoe moeilijk kan het zijn

zonder vanmmidag heb ik iemand geholpen via tv met zelfde script op een nas
enkeld op nas heeft een fout in zitten gedeelte profile op mijn domein heb ik geen last van of op usbwebserver
op mijn eigen nas heb ook zlefde probleem laad hij niet de profile.php pagina denk dat te maken heeft met ,htacess

nee, wacht.. oke.. dit is duidelijker:
waar in de scripts is het formulier van registreren en uitloggen en inloggen en wachtwoord vergeten?
deze moet ik alleen nog in mijn index zetten.
dit is het probleem..

nou breekt echt mij klomp ik heb dit script regel recht va draaiende website af gehaald voor je
zelfde script heb ik al meerdere mensen afgelopen dagen gegeven enige die niet snap en niet willen begrijpen ben jij yasminlove 1
als ik vode tut zou maken dan kom je nog met vragen alls staat er wat je precies moet doen
als je nou andere gerelateerde vragen heb is wat anders
schep eens wat duidelijkheid
als niet begrijp wil ik niet de ***ligste zijn om dit script werkend bij op een pc te laten draaien of domein

Ja die staan in de mapjes die ik moest maken, en die mapjes staan in www en dit staat in wamp en dit in boot.

i n map www maak en map genaamd lr daar in komen alle mappen en bestanden te staan

nou breekt echt mij klomp ik heb dit script regel recht va draaiende website af gehaald voor je
zelfde script heb ik al meerdere mensen afgelopen dagen gegeven enige die niet snap en niet willen begrijpen ben jij yasminlove 1
als ik vode tut zou maken dan kom je nog met vragen alls staat er wat je precies moet doen
als je nou andere gerelateerde vragen heb is wat anders
schep eens wat duidelijkheid
als niet begrijp wil ik niet de ***ligste zijn om dit script werkend bij op een pc te laten draaien of domein

het spijt me heel erg..
ik ben nogal blond soms..
echt sorry..
ik zal het nog eens opnieuw bekijken.. sorry
ik durf gewoon niks te doen omdat ik het anders mischien verpest sorry...

Ik durf te wedden dat dit allemaal een veels te hoge lat is voor Yasminlove1. Als ze dit niet snapt vraag ik me hard af of ze echt wel eens met PHP heeft bezig gehouden.

Of ze doet het met tegenzin..... :-p
Hoelang heb je al website bouw ervaring? Yasminlove? Graag beantwoorden a.u.b......

Laatst bewerkt:
als te hoog gegrepeen is vraag toch om hulp die met recht wil geven
maar alles blijkt tegenwind te geven

Je gaat toch ook geen vrachtwagen besturen voordat je je rijbewijs hebt?
Dat probeert Yasminlove te doen.

vrachtwagen rijden draai ik me hand niet voor om ik heb geen rijbewijs weg rijde zal ik whahaahaa

is de index die ik van jou heb de index die ik moet veranderen en waar inloggen en uitloggen in komt of is dit de index voor als iemand zich inlogt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan