Goede game-pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SwagBanaantje

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2014
Ik wil een game-pc kopen die (Enorm) goed is voor minecraft!
Er moet in ieder geval een scherm bij max: 120 euro een ssd, hardeschijf windows En als het kan overlocken!
Wie weet een goede-pc ik wil graag shaders gaan gebruiken! De pc mag max 1120 euro worden (Met scherm) En maak hem dat ook maar zodat hij heel goed is!
Alvast bedankt!

waarvoor wil je de pc nog meer gebruiken want bijna elke pc is goed genoeg voor minecraft?

als je alleen dat wil spelen dan kan je beter wat minder geld uitgeven anders is het alleen maar geld verspilling

zo zou je het kunnen maken maar totaal overbodig is --> link

Met deze bespaar je €200,- en kan je alles goed spelen --> link

dit is wel zonder monitor, want daar heb ik wat minder verstand van dus daar zou beter iemand anders naar kunnen kijken

Laatst bewerkt:
Beetje overbodig om deze post te maken... Je zelfs vandaag nog een andere gemaakt. Met het tweede lijstje van grantik zul je het perfect kunnen spelen. Iets duurders is gewoon zinloos.

als je alleen dat wil spelen dan kan je beter wat minder geld uitgeven anders is het alleen maar geld verspilling

zo zou je het kunnen maken maar totaal overbodig is --> link

Met deze bespaar je €200,- en kan je alles goed spelen --> link

dit is wel zonder monitor, want daar heb ik wat minder verstand van dus daar zou beter iemand anders naar kunnen kijken
Hoe veel fps haal ik met overbdodige op minecraft met goede shaders?

En als je die overbodige doet kun je er dan een ssd bijzetten?
EDIT: En wifi antenne 250mbps is genoeg als ik maar bereik heb van 1e verdieping tot begane grond

Laatst bewerkt door een moderator:
En als je die overbodige doet kun je er dan een ssd bijzetten?
EDIT: En wifi antenne 250mbps is genoeg als ik maar bereik heb van 1e verdieping tot begane grond

zit al een ssd bij en volgens mij zit er al een wifi antenne in het moederbord

zit al een ssd bij en volgens mij zit er al een wifi antenne in het moederbord
Kun je dat ff checken want heb geen zin in geen internet ;D
En bedoel dan zon wifi antenne
En wordt ie trouwens voor mij gebouwd kan het zelf niet en ga er niet aan beginnnen :D
En is de koeling niet zo lawaaierig als een drilboor?

Laatst bewerkt:
Het bovenste lijstje is geld weg gooierij voor minecraft. En je kunt voor dat geld iets beters krijgen om te gamen.

Het bovenste lijstje is geld weg gooierij voor minecraft. En je kunt voor dat geld iets beters krijgen om te gamen.
Kun je daar dan nog ff een ssd en een netwerkkaart(250mbps) bijzetten En een waterkoeler en ook heel graag een i5 ipv een i3
En dan kan ik shaders toch met meer dan 50fps aan?

Je kan het wel kopen en er geld aan verspillen, maar verschil ga je niet zien in het gamen, omdat het menselijk brein maar iets meer dan 200fps kan verwerken

Kun je daar dan nog ff een ssd en een netwerkkaart(250mbps) bijzetten En een waterkoeler en ook heel graag een i5 ipv een i3
En dan kan ik shaders toch met meer dan 50fps aan?

ik weet niet of jij de bovenstaande reacties leest maar ik heb toch duidelijk vermeld dat er al een ssd bij zit en en de netwerk kaart ingebouwd zit in het moederbord btw het is een i5 en als je voor het bovenstaande lijstje gaat is dat alles behalve verstandig als jij alleen maar minecraft wil spelen
die waterkoeler is ook overbodig een gewone koeler zal het goed doen, want je hoeft de amd processor niet zo ver over te klokken om alleen minecraft mee te spelen (minecaft spelen lukt ook zonder overklocken)

Laatst bewerkt:
Maar ik heb het nu over die 2e
en nog 2 dingen
kan die ene videokaart alle shaders aan en ik wil graag een hele stille koelng alvast bedankt

Laatst bewerkt:
in die tweede zit een fx6350 een amd processor die is sterk genoeg en er zijn veel goede reviews over te lezen
met die videokaart kan je alle spellen aan ;)
en ik dacht aan deze koeler, omdat het max 21Dba is
of deze let wel op dat bij deze de installatie wat moeilijker is tenminste dat zeggen de mensen die de reviews hebben geschreven:P

Laatst bewerkt:
Kun je die ff bij die oude zetten en dan doorsturen?

Die zetten hun toch ook in elkaar?

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan