ManuelBeauson
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 dec 2014
Is het mogelijk om via acces een word document te versturen, voorbeeld , ik wil een aanmaning versturen omwille dat de factuur niet is betaald
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedoel je dat je wilt filteren op onbetaalde facturen? Want dat is simpel een kwestie van een criterium op het veld [Betaald] te zetten. Of welk veld je daar ook voor gebruikt.alleen dien ik te kunnen wijzen naar onbetaalde facturen
Wat dacht je van FALSE? Of 0, of NO of Nee Of Onwaar.... mag allemaal.... en dan als zoek criterium kies je dan FALSE (weet niet wat de NL optie daarvoor is.....)
FALSE stond er al... wist alleen niet (als je altijd de ENG-versie gebruikt..) wat de NL uitdrukking was.. NO lijkt me geen NL....Wat dacht je van FALSE? Of 0, of NO of Nee Of Onwaar.... mag allemaal.
Rapporten gebruiken gegevens die in een tabel staan. Of, als je losse tekst wilt invoeren, vanuit een formulier. In een rapport kun je nooit typen, want het is een eindproduct.Wanneer ik in het rapport een tekstveld invoer en daar begin te typen zie ik deze tekst niet als ik afdrukvoorbeeld neem.
Nee, gewoon een query gebruiken. De tabellen heb je tenslotte al.Dien ik een tabel te maken met overzicht van welke brieven ik wil opstellen , briefID - omschrijving brief , op basis van deze tabel dan een formulier maken en een rapport.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.