Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
127.0.0.1 example.home
127.0.0.1 www.example.home
Je kunt trouwens een persoonlijk bericht sturen aan iemand met wie je 'persoonlijk' contact wil hebben.De naam of map mag gewoon TNG heten.
Ik dacht aan HTTP:\\local.wamp.tng of iets dergelijks.
Ik reageer alleen via het forum hier, en niet via Skype, Teamviewer, Privebericht, Mail, telefoon, Whatsapp, SMS, Facebook Messenger postduif, ICQ, MSn Messenger, rooksignalen of morseEven een pas op de plaats.
Ik zou graag met AAXKLONP of PHP4U in kontakt blijven, ik heb met de andere personen geen begrijpelijk contact, ik ervaar dan alleen maar trucjes om het beter te maken, ik mis daardoor de essentie van hoe ik verder moet.
Hi, Ik kan het niet laten om toch een post ertussen te zetten. Het is jammer dat er zoveel vragen worden gesteld terwijl de antwoorden snel met wat googelen te vinden zijn. Er zit volgens dit installatie filmpje gewoon een readme bestand bij:
http://tngsitebuilding.com/blog/genealogywebsites/tutorials/installing-tng-version-9
Of dit filmpje afdoende is is afhankelijk van je kennis van de Engelse taal.
Mijn advies aan rfcdejong: je basiskennis is onvoldoende voor het opzetten van tng, trek zelf je conclusie.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.